“Rigtig god mad”

Sillen & Makrillen
Køkkener: Fisk og skaldyr, Svensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer

Altid et besøg vært, god mad og en skøn udsigt.
Og altid søde og hjælpsomt personale ....
Ikke sidste gang vi kommer der

Tak, René F

Anmeldt 30. oktober 2018

Dejlig restaurant med god atmosfære. God akustik selv med mange gæster. Maden er helt fantastisk. Velsmagende og præsenteret flot i passende portioner. Super betjening af personale der forstår at servicere deres gæster uden at være påtrængende. Rimelige priser.

Tak, Claus N
Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

Havde bestilt bord lørdag aften, et skønt sted med en fantastisk udsigt. Klassisk dansk design er der indrettet med i restauranten. Servicen var i top, samme tjener fulgte bordet fra start til slut. Fik puffet flæskesvær med dip og brød inden maden kom. Vi valgte både fisk og kød og det smagte lækkert. De har nogle fantastiske fisketallerkner som vi må prøve en anden gang. Kommer helt sikkert igen.

Tak, Moesty77
Anmeldt 7. september 2017

På den sidste af de 2-3 rigtige sommerdage, vi oplevede i år, tog vi over Sundet og gik langs den flotte, hyggelige og indbydende havnefront - der bør gøre københavnere gule og grønne af misundelige hvis man sammenligner med hovedstadens ditto - de ca. 20 min ud til restauranten, der ligger perfekt ved stranden og med udsigt til krydstogtskibe og Kronborg. Der var ikke nogen dagens menu, og man kunne kun bestille fra a la carte-kortet. Desværre. Der var fyldt af glade gæster, der som os nød solnedgangen fra de umagelige loungesofaer på terrassen, og hvor vi indtog forrretten - carpaccio med lidt vel rigelig trøffelmayo. Vi fortrak indenfor til hovedretten til de mere magelige stole og en bedre spisestilling. Trods de mange gæster virkede det åbne køkken fokuseret og effektivt og retterne fløj ud i hastigt tempo. Min medspisers torskeryg var perfekt tilberedt med lækkert og velafstemt tilbehør. Min oksefilet var utrolig mør - den ene af de to skiver. Den anden havde fået for meget og var noget sej i det. Den burde ikke være sendt ud af køkkenet. Anretningen var noget rodet, og tilbehørets smagsnuancer (trøffelsmurt spidskål, bagt løg, bønner, lidt malplacerede crispy kartoffelstrimler, rødvinssky) stak i for mange retninger, og blomkålscremen blev fuldstændig overdøvet. Retterne er prissat ret højt, så jeg havde nok forventet en mere velafbalanceret ret. Men det er nok den eneste anke. Betjeningen hurtig, venlig og effektiv. På en solrig sensommeraften er Sillen & Makrillen et sikkert hit

Tak, EjvindR
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Både børn og voksne elskede dette sted, som lå lige ned til stranden og havde loungesofaer, så ungerne kunne boltre sig under middagen. Vi sad ude under overdækningen. Vi fik en fantastisk lækker hummersuppe, friske pillerejer og nogle gigantiske steaks. Kan varmt anbefales.

Tak, moustens

Rejsende, der kiggede på Sillen & Makrillen, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Sillen & Makrillen? Fortæl om dine oplevelser!