Åben i dag: 10.00 - 17.00
Flot og afvekslende museum

Et flot museum, der giver et godt indblik, specielt i Jyllandsslaget i 1916. Udover Jyllandsslaget... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Fjepp
Århus, Danmark
fra mobile enheder
På besøg i fortiden

Vi var på besøg i starten af september 21. Rigtig god forklaring nemt at blive grebet af... læs mere

Helle B
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Imponerende samling og fortælling af 1 verdens krig slaget ved Jylland super dokumenteret rigtig intrasandt

Dato for oplevelse: august 2021
3  Tak, janwulffp
MariaG7175, Chef  hos Sea War Museum Jutland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2021

Mange tak for anbefaling og besøget! :) Det er vi glade for :)

Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Et meget spændende museum, kan varmt anbefales hvis man i nærheden af Thyborøn.
En del af 1. verdenskrig som ikke må blive glemt.

Dato for oplevelse: juli 2021
3  Tak, 145kirstent

Hej Kirsten
Mange tak for flot anbefaling og besøg! :)

Anmeldt d. 18. juli 2021

Museet viser masser af enkeltdele fra det gennem de senere år hævede vragdele fra det største søslag i 1. verdenskrig, Skagerakslaget, hvor omkring 9.000 søfolk omkom. Det er en frygtelig beretning med udstilling af dele af u-både, andet, som dykkere har hentet op fra havbundet. Museet er dog lidt rodet opbygget. En strammere linje ville have givet en bedre oplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2021
3  Tak, Lars M
Anmeldt d. 25. maj 2021 fra mobile enheder

Udemærket besøg hvor vi fik set en masse skibe og skibsudstyr fra bla. ubåde.
Museet henvender sig dog mest til voksne.

Dato for oplevelse: maj 2021
2  Tak, LDaugaard
Anmeldt d. 24. august 2020

Elskede stedet, der er vikelig mange ting til udstilling. Jeg syntes selv at historien ved jyllands slaget er spændende, så jeg syntes det sjovt og interessant at gå rundt og se på de mange ting.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, MagnusDaGreat