Åben i dag: 11.00 - 16.00
Hyggeligt

Fine sted at kikke forbi, man får en god historie om sneglehuset og oprindelsen heraf. Og så ligger... læs mere

Anmeldt d. 23. august 2020
sonjal24
Lemvig, Danmark
fra mobile enheder
Enestående med speciel historie (siger nostalgikeren)

For omkring 15-20 år siden var jeg ofte på de kanter og havde jævnligt besøgende og... læs mere

Anmeldt d. 13. august 2020
103ivanh
København, Danmark

Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

God oplevelse og med en rigtig god videointroduktion om husets historie fuldt op af en yderst informativ personale

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, erikmarcher
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Sneglehuset er en eventyrlig oplevelse for alle, store som små.
Unik historie om Alfred og hans kærlighed til konen og havet. Han bygger er hus med muslinger, skaller, konkylier, sneglehuse. Der er desuden flaskeskibe, smukke smykker, og hudpleje.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 795kajaj
Anmeldt d. 16. juli 2020

Dette er en oplevelse for børn og barnlige sjæle. Kan huske den fra min egen barndom.
Energisk enmands præstation

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Margrethe S
Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

På vores tur til Thyborøn besøgte vi det smukke sneglehus - dog kun udefra. Smukt dekoreret og med en sød historie.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 34annemettee
Anmeldt d. 8. juni 2020 fra mobile enheder

Det ret store og særprægede bygningsrod , som overalt er påsat en stor variation af sneglehuse og konkylier fungerer både som seværdighed og kaffehus.

Dato for oplevelse: juni 2020
2  Tak, OleK813