“Super service”
Anmeldelse af Fiskehallen

Fiskehallen

Vi spiste frokost på Fiskehallen.
Bestilte sild, stegt rødspætte samt stjernekaster.
Alt var frisk og serveret af virkelig dygtigt og serviceminded personale.

Dato for besøg: september 2020
Tak, nielst2013

Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi har altid været glade for at spise i Fiskehallen, når vi er i vores sommerhus. I dag havde vi bestilt “mad ud af huset”. Pga af en misforståelse var maden ikke klar, da vi ville hente den. Straks blev det tilbudt at maden blev leveret til vores adresse 17 km fra Thyborøn. God service og god betjening af de altid venlige piger i Fiskehallen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, UllaM895
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad og der er rigeligt af det. Fin beliggende på havnen med hyggelige rammer og god udsigt.

Tak, RikkeB119
Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

Bestilte rødspætter m asparges sovs og pomfritter og fish n chips, pomfritterne var over saltet så det overdøv alt ved begge retter, der desværre ellers havde smagt rigtig godt, det ødelagde desværre oplevelsen. Bed om pomfritter uden salt og put selv salt på efterfølgende Samt HUSK at bestille bord da der var mange gæster der måtte gå forgæves.

Tak, rikke1209
Anmeldt 10. august 2020

Kan kun anbefale deres fiske- og skaldyrtapas. Varieret og frisk og rigeligt til 1 person.
Vær klar på
at det er et populært spisested, og du selv skal bestille drikkevarer og mad i baren.
Vi havde reserveret og sad på 1. sal, hvor der var varmt, men godt ikke at være direkte i solen.

Tak, Mie M

Rejsende, der kiggede på Fiskehallen, kiggede også på

Har du været i Fiskehallen? Fortæl om dine oplevelser!