Travelocity
Hotels.com
Orbitz.com
StayForLong
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 20. juli 2021

Lalandia go home....tag til Thy med familien i stedet for!

Beskrivelser her og på hjemmesiden svarede fint til, hvad vi fik. Der var utrolig rent i hytten, og jeg observerede, hvor grundige rengøringspersonalet var i hytten ved siden af og var DYBT imponeret! Dog manglede vores hytte en lille sofa - det savnede vi altså lidt (#3). Og den tilkøbte Wifi var meget ustabil, men vi fik penge tilbage uden problemer. Til gengæld elskede vi alt på "Wærket", og det kom der mange jokes ud af for os københavnere:) Stranden er også så eminent smuk, at jeg mistede pusten, da vi gik over klitterne og kom ud til de mange halvt begravede bunkere i aftensolen. Så alt i alt er der masser til børn, men også rigtig gode oplevelser til os voksne.

Værelsestip: 4 ps hytte ikke egnet til familier m/ børn, der ikke kan sove på hems! 3årig sov i stuen. Vi var advaret på forhånd, men troede mere plads
Tak, 16susannal
Lars Byskov, Ejer hos Thyborøn Camping hotel og Hytteby , svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2021

Hej med jer,
Tusind tak for den søde tilbagemelding :-)
Dejligt at hører i har nydt det her i Thyborøn.
Wærket's faciliteter er bare skønne og vi har bare det dygtige rengøringsteam, dem er vi så stolte af!
Thyborøn har meget at byde på - mon ikke vi ses i Thyborøn igen engang.
Fortsat rigtig god sommer.
Mange hilsner fra
Lene, Lars og resten af Team Thyborøn Camping

Anmeldt d. 19. juli 2021

Vi (Mor med to drenge på 5 og 7 år) havde en god weekend i telt på campingpladsen. Fine faciliteter og rigtig flink betjening. Vi var særligt glade for den gratis adgang til både hoppeborge og svømmehal lige ved campingpladsen!

Tak, annkH6397DL

Hej med jer,
Tak fordi i tog jer tid til at give os feedback, hvilket betyder meget for os.
Glæder os at høre at dig og drengene havde en god telttur. Måske vi ses igen engang.
Fortsat god sommer til jer alle.
Mange solskinshilsner fra
Lene og Lars, Thyborøn Camping

Anmeldt d. 19. juli 2021 fra mobile enheder

Campingpladsen er lille og nem at overse, hvilket var godt ift. vores mindste på 6 år.
Tæt på stranden = blæst :-)

Kun 1 toiletbygning, men sjældent kø for at komme til, og centralt beliggende.
Dertil helt nyrenoveret og lækkert.

Fri adgang til svømmehal og idrætscenter, som børnene benyttede i stor stil.

Sidst men ikke mindst, er Thyborøn som by, nem at finde rundt i, og man kan nemt komme rundt på cykel - også for de små.

Kommer gerne tilbage en anden gang.

Tak, X1646OIlisam

Hej,
Af hjertet tak for den søde tilbagemelding. Det glæder os i har nydt jeres ophold i Thyborøn.
Måske vi ses igen engang. Ønsker dig og familien en fortsat rigtig god sommer.
Mange hilsner fra
Lene og Lars, Thyborøn Camping

Anmeldt d. 19. august 2020

Har gennem mange år gjort brug af Thyborøn camping hytter og har aldrig været utilfreds med noget. Hytterne har alt det man har brug for. Rengøring er bare i orden og værtsfolkene er altid venlig og hjælpsom.
Fam. Holgersen

Dato for ophold: august 2020
Tak, Navigator90072
Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi boede i en 4 personers luksus hytte. Hytten var pæn og ren og havde alt vi havde brug for. Dejligt stort køkken/alrum og badeværelse samt soveværelse og hems. Der var dejlig roligt om aftenen. Vi fik en super fin betjening både ved ind og udtjekning.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Rikke B