“Et besøg værd”

Mallemukken Restaurant & Café
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Meget hyggelig restaurant med imponerende indretning og maden var så absolut et besøg værd.
Dejlig afslappende atmosfære med god betjening.

Tak, Bogeorg

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi spiste frokost her og fik hver et stjerneskud.

Må indrømme at det nok er bedste jeg til dato har fået.

Meget lækker fisk , perfekt tilberedt.

Tak, kimcM4551IU
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Besøgte den genåbnede Mallemukken på en blæsende og solrig dag. Havde valgt at bestille bord, en god ide der var mange gæster.
Det er blevet en rigtig flot restaurant med luft og plads og den gamle charme med de 2 både på hovedet er bibeholdt. Et meget smilende og dygtigt personale. Vi valgte stjerneskud og rødspættefilet, super lækkert og god mængde og prisen ok.
Vi havde en god oplevelse og kommer helt sikkert igen og kan kun anbefale Malemukken.

1  Tak, Danes55
Anmeldt 1. august 2021

Super lækkert mad, mør ribeye og lækre stjerneskud. Meget venligt og imødekommende personale, i de lækreste omgivelser

Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, mathilder797
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte lidt forskelligt. Alt var super lækkert! Kommer da helt sikkert igen. Meget venlig og smilende personale.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Mette A

Rejsende, der kiggede på Mallemukken Restaurant & Café, kiggede også på

Har du været i Mallemukken Restaurant & Café? Fortæl om dine oplevelser!