“Perfekt”
Anmeldelse af Restaurant La Mar

Restaurant La Mar
Køkkener: Dansk

Fisketallerken-enestående. Betjening-god og venlig. Vin- fantastisk til prisen. Lokalet-æstetisk. Selskabet-smukt. Altså kan ikke være bedre!

Dato for besøg: september 2020
Tak, FredeS26

Anmeldt 28. august 2020

Fik hummersuppe efterfulgt af fisketallerken med 5 forskellige dampede eller stegte stykker af fisk og derudover jomfruhummerhaler. Alt var frisk og velsmagende og det samme må siges om de tilhørende grøntsager.
Lokalet er ikke ligefrem charmerende - det har forbedringspotentiale, men maden var virkelig god og betjeningen meget venlig (vinkendskabet dog ikke imponerende). Priserrne er fornuftige - man får noget for pengene.

Tak, Rimfort
Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

God service og god mad.
Ventetiden var ikke langhverken ved forret eller hovedretten. Beliggenheden knap så god, men maden er det værd at spise.

Tak, rikke1209
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Var på La Mar med min hustru og mine forældre. Det var et godt besøg og bestemt ikke sidste gang.

Vi bestilte jomfruhummer og rødtunge til forret. Det kom hurtigt og smagte dejligt. Til hovedret bestilte vi fisketallerken. Det tog lidt længere tid, men var ventetiden værd.

Lokalet er lidt kedeligt, men der er pænt og rent.

De to tjenere havde travlt, men vi følte os fint taget hånd om. Det ville have været fedt, hvis der havde været et halvt minut til at præsentere maden.

Tak, Kafjopo
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Som forret fik vi jomfruhummer, som godt kunne have smagt mere af hvidløg. Som hovedret fik vi rødtunge, både stegt og dampet, med fin hollandaise-sauce. Det smagte godt men noget af tilbehøret - især broccoli - passede ikke til retten. God hjemmelavet is til dessert.

Tak, olesteenk

Rejsende, der kiggede på Restaurant La Mar, kiggede også på

Lemvig, Vestjylland

Har du været i Restaurant La Mar? Fortæl om dine oplevelser!