“Trist placering og indretning”
Anmeldelse af Restaurant La Mar

Restaurant La Mar
Køkkener: Dansk
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Trist placering og indretning
Min hummersuppe der var min hovedret blev serveret 20 min før de andres hovedret??? Herligt at spise i hold...not!
Min datters bøf var som sålelæder. Betjeningen af en dame der kun lige levede op til kravene da hun blev spurgt kunne hun godt fortælle hvilke fisk vi skulle spise ....men ikke hvilken hun ville anbefale idag...osv nul passion.
Jeg vil ikke komme her igen....

1  Tak, HannePernille

Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

En rigtig god aften på Restaurant La Mar. Forretterne (hhv. vinbjergssnegle og bruschetta) overraskede med en anderledes anretning, end vi havde forventet, og hovedretten (Rødtunge Bonne Femme - se billede) smagte fremragende.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, s_renb906
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Fiskerestauranten ligger i et trøstesløst industrikvarter - af alle steder i en by med så rigelig havudsigt. Indenfor går det ikke meget bedre med en ret ucharmerende spisesal. Der serveres vand i en plastikkande. Men hvis man ellers kan se bort fra det, serveres der meget delikate fiskeretter i høj kvalitet. Ikke billigt. Meget venlig betjening.

Dato for besøg: august 2019
Tak, René K
Anmeldt 5. august 2019 fra mobile enheder

En super god oplevelse ! Rigtig lækker mad , god og høflig betjening ! Veltempereret vin . Fin opdækning !

Dato for besøg: august 2019
Tak, Dreamer368397
Anmeldt 22. juli 2019

Vi spiste et helt fantastisk måltid på La Mar. Vi valgte deres fiskemenu, og kunne vælge 3, 4 eller 5 retter. Vi valgte 4 retter og alt var utrolig lækkert og veltilberedt. Vi fik super god og meget venlig betjening - og de spørgsmål vi havde blev besvaret af den meget kyndige og servicemindede tjener. Det var en fornøjelse at nyde lækker mad hos La MAr.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, GitteS2007

Rejsende, der kiggede på Restaurant La Mar, kiggede også på

Lemvig, Vestjylland

Har du været i Restaurant La Mar? Fortæl om dine oplevelser!