189 $
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Fik frokost med Fish & Chips, fiskeburger mm.
Rigtig lækker mad og god stemning. Luge ved havnen. Mulighed for spisning udenfor.
Kan klart anbefales.
Havnestemningen er super lækker.
Desuden gode drikkevarer og høflig betjening.
Ligger for enden af vejen lige ved havnen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, frankxxxl
Anmeldt d. 9. juli 2021

Det gamle sømandshjem er blevet til et lækkert hotel med både ferielejligheder og værelser. Personalet er yderst venlige og imødekommende. Vi var 2 par, der gerne ville have mulighed for at lave mad selv, så vi havde 1 af hver. Begge var dejlige, rummelige og fint udstyrede og med udsigt over havnen. Vi var så heldige at se en stor delfinflok springe og svømme hele 2 gange under vores ophold.
I forbindelse med hotellet ligger en lille café, hvor man får serveret morgenmad. Vi var der lige i kanten af sæsonen, så der var ikke åbent til andre måltider, men det er der nok om sommeren. Også her var personalet rigtigt venlige, og morgenmaden var OK.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, kirskirskirs
Anmeldt d. 18. juni 2021

Besøgte caféen på Seaside Hotel på opfordring fra de lokale, det blev en noget blandet fornøjelse.
Jeg har fået rigtigt mange gode stjerneskud rundt omkring i Danmark, det fik jeg IKKE på Seaside!
Jeg vil ikke påstå, at de stegte fisk havde været vej ad friturebrønden, men særligt pandestegt virkede de i hvert tilfælde ikke, den kogte fisk var slet ikke kogt nok og da salaten samtidigt var på sidste stadium inden skraldespanden (lige så fladt som havde det været i pres i herbariet) ville selv en mesterkok med disse ingredienser ikke kunne lave et anstændigt stjerneskud.
Havde man så bare gjort lidt ud af anretningen, men den var næsten lige så sløj og lignede noget, som var anrettet i hast.
Fruen fik en indbagt rødspætte (det lød spændende og ingen af os havde prøvet denne variant).
Selv om retten var bedre en stjerneskuddet, var der desværre ikke tale om nogen spændende ret - og den var by the way heller ikke indbagt (!):: Der var tale om en kogt fiskefilet, som serveres i en rede af butterdej (?). Heller ikke denne fisk havde fået nok.
Det smilende personale, som mange andre TA-anmeldere skriver om var desværre ikke på arbejde denne dag, vi fik en "suk endnu en turist"-betjening.
Hvis det er sådan Seaside præsterer udenfor sæsonen (stedet var ikke engang halvt fyldt), så gruer jeg da for, hvordan det går, når der bliver travlt!

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, frpe1960
Anmeldt d. 19. oktober 2020

Dejligt værelse med god udsigt. Tilstødende cafe havde rigtig god mad. Receptionen (ejeren) var meget serviceminded og super behagelig. Når vi kommer til Thyborøn igen, skal vi naturligvis bo på dette hotel.

Værelsestip: Der findes et rav museum som kan anbefales.
Dato for ophold: oktober 2020
Tak, clv362
Anmeldt d. 2. september 2020 fra mobile enheder

Helt i Thyborøns centrum og lige ved Havnen, ligger dette hyggelige hotel, med gode værelser og en venlig betjening. Værelserne er både rummelige og meget rene. Fint badeværelse, og med muligheder for ophold på små terrasser, hvis vejret er til det. I tilknytning til hoteller er der også en café, med et fint veltillavet sortiment - primært baseret på friske fisk. Det er også her morgenmaden indtages. Denne er dog af lidt mere gennemsnitlig karakter.

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jbing2013