Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com97 US$
Hotels.com97 US$
CheapTickets97 US$
FindHotel97 US$
Travelocity97 US$
Orbitz.com97 US$
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 19. september 2021 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning på dette hotel. Værelset var pænt og rent. Sengen er to enkeltsenge der er skubbet sammen.
Der er meget lydt ude fra gangen og fra restauranten, men larmen stoppede før midnat. Personalet var så søde( professionelle og hjælpsomme. Gratis parkering .
Vi tilkøbte morgenmad og det var en god beslutning. Der var flere forskellige slags rundstykker. Derudover var der rugbrød, æg, yoghurt, juicer, oste, pålæg, wienerbrød (snegle, spandauer og croissant), nutella og marmelade. Der var også filterkaffe og te.

Vi spiste på deres restaurant, Bølgen, om aftenen. Maden var rigtig god og vi fik 10% rabat på maden fordi vi var overnattende gæster.

Værelsestip: Spis på Bølgen og få 10% rabat på deres gode mad. Menukortet er lille, men kvaliteten er i top.
Dato for ophold: august 2021
Tak, Bettina L
Julia Juul, Gæsteservice/reception hos Thyborøn Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. september 2021

Hej Betina,
Tusind tak for din søde tilbagemelding, glæder os i nød opholdet i Thyborøn.
Vi beklager virkelig uroen fra gangen og restauranten.
Måske vi ses i Thyborøn igen engang - god dag til jer :-)
Team Thyborøn Hotel - Team Thyborøn Hotel

Anmeldt d. 14. september 2021 fra mobile enheder

Har lige tilbragt 5 døgn i Thyborøn, hvor vi boede på Thyborøn Hotel. Havde en hotel lejlighed incl morgenmad. Det var imponerende hvor meget plads vi havde, fuld udstyrret lejlighed så vi kunne have lavet al mad selv. Dejlige senge, pænt og rent alle steder. Spise 4 ud af 5 aftner i hotellets Restaurant, Bølgen. Fantastisk dejlig mad,meget veltilberedt og smukt anrettet. Kæmpe portionerne, så alle blev mætte. Morgenmaden var bestemt også lækker og meget udsalgspris.
Super søde og meget dygtigt personale på alle plan. Alle var meget hjælpsomme og imødekommende . Hotellet kunne sagtens have mere end de 3⭐som de har.
Vi kan klart anbefale dette dejlige og meget hyggelige hotel.

Tak, Taulov

Tusind tak for jeres super søde tilbagemelding, det glæder os at høre i har nydt det her i Thyborøn.
Håber vi ses igen engang :-)

Anmeldt d. 8. september 2021

En betjening så super god altid venlig med stort smil et hotel alle skulle opleve .dejlige lokaler super god mad ,men personalet er til et rent 13 tal med pil op har aldrig oplevet en så god behandling Tak for et godt ophold . Vi vender med glæde tilbage mvh Camilla og Niels

Tak, 72nielsh

Tusind tak for jeres søde tilbagemelding, det glæder os at hører i har nydt det her i Thyborøn.
Håber vi ses igen engang.

Anmeldt d. 6. september 2021

Rigtig mange tak for et dejligt ophold på jeres hotel. Tak til nogle skønne unge mennesker, som altid stod parate til at hjælpe. Kommer gerne tilbage. Maden i restauranten var rigtig lækker. Vi boede i en af jeres dejlige lejligheder.

Tak, Seaside324900

Af hjertet tak for den søde tilbagemelding - der betyder rigtig meget for os!
Måske vi ses i Thyborøn igen engang.

Anmeldt d. 9. august 2021

Vi var to personer der ledte efter et hyggellig sted at være. Da vi godt kendte Thyborøn fra et par enkelte timers besøg kunne vi godt tænke os også at tage et par rolige dage i træk.
Vi snublede over dette lille kønne hotel.
Så vi fik en meget flot hotellejlighed som var smukt indrettet. Sengene var meget gode at sove i!
Lejligheden er indrettet med det man har brug for.
Alt i alt manglede der ingen ting.
Kontakten til personalet var altid venlig.
Da vi er meget glade for at lave mad selv,kan vi desværre ikke sige noget om hotellets restaurant - men der var sjældent ledige borde at se ....
Stranden er kun et stenkast ud af døren.
Vi havde et par dejlige dage i Thyborøn og vil gerne være gæster i hotellet igen...

Tak og mange hilsner fra Flensborg

Jørg og Rona

Dato for ophold: august 2021
Tak, mampfredmuschimann

Hej Jørg og Rona,
Mange tak for feedback - det betyder rigtig meget for os og giver os alle ekstra stort smil på.
Håber vi ses i Thyborøn igen engang.
Team Thyborøn Hotel