Værelset så lidt slidt ud.
Der var ikke køleskab, mulighed for at lave kaffe/the eller glas.
Der blev ikke gjort rent på værelset eller toilettet, eller redt senge i tre
dage.
Vi fik først sent og tilfældigt at vide, at man fik rabat på Florentz.
Vi blev trukket for hele opholdet flere dage før ankomst, ligesom vi måtte betale forud for morgenmaden. Kvitteringen for morgenmaden kunne vi først få ved afrejsen.
Morgenmaden var langt under forventning både hvad angår pris og hotellets standard. Vi følte, at vi spiste i en kantine, hvor al maden var af lav kvalitet - intet hjemmelavet, meget begrænset udvalg, og vi måtte selv rydde af. Dette kan ikke forklares med corona-restriktioner, da vi ugen før havde oplevet dejlig, varieret morgenmad på flere andre hoteller.
Vi glemte et lille makeup-spejl, som hotellet ville have 199 kr. for at returnere. Det er en uanstændig porto, som desværre er i tråd med hotellets dårlige service og vores følelse af, at vi som gæster skal indordne os efter et stift koncept.