Hotels.com
Expedia.com167 $
Agoda.com181 $
Anmeldt d. 19. juli 2020

flotte mursten godf belligenhed

burde bare have slået et telt op i bag gården....

det er min mening håber ikke i kommer en dag hvor de har dårligt internet

skulle have sovet alle andre steder end der...

første nat

Værelsestip: vær 125 og op a
Dato for ophold: juli 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Q4635QNdennish
REC Roskilde, Guest Services / Front Office hos Zleep Hotel Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. januar 2021

Kære Gæst

Tusind tak for din feedback. Vi beklager at dit ophold hos os ikke levede helt op til dine forventninger.

Vi kan bekræfte at det bestemt ikke er hver dag/nat at samtlige servere på hotellet går ned.

Vi håber naturligvis at vi kan byde dig velkommen en anden gang, hvor internettet virker, så du kan få en ordentlig Zleep oplevelse.

Anmeldt d. 29. juni 2020

Roskildes gamle hæderkronede hotel fra 1880 er blevet noget slidt med årene, jeg boede i den ældre del af hotellet, så det var et værelse med knirkende gulve og højt til loftet, møblerne havde også en vis alder, personligt synes jeg at det var hyggeligt men spartanske, badeværelset var større end dem som jeg har der hjemme.
Man kunne nu godt savne en lille El-kedel og noget Te og Instant kaffe på værelset.
Morgenbuffeten var ok, dog savnede jeg noget brød uden en masse kerner.
Alt i alt synes jeg at det var ok til prisen, man bor jo trods alt ligge midt i centrum.

Værelsestip: Måske er den nyere del af hotellet bedre end den gamle del fra 1880
Dato for ophold: juni 2020
Tak, FDG1963

Kære Gæst

Tusind tak for den fine bedømmelse.

Vi arbejder løbende på, at få vores værelser renoveret, men da bygningen er fredet, er det desværre en lidt langsom proces.

Personligt tror jeg at værelserne bliver rigtig hyggelige efter hvad jeg har set fra de værelser der er tæt på at være renoveret færdige.

Skulle du under dit ophold blive tørstig efter friskbrygget kaffe eller te kan dette købes i receptionen døgnet rundt for blot 20,- kr.

Vi er glade for, at du havde et godt ophold og vi håber, at vi kan byde dig velkommen på Zleep Hotel Prindsen, Roskilde en anden gang.

Anmeldt d. 28. maj 2020

Prisen for et værelse er meget rimelig, når vi samlinger med tidligere hotel ophold.
Morgenmaden var to go på grund af corona 19 så, den vil vi ikke vurdere.
Værelset rent, gode senge og ingen støj. Personalet meget hjælpsomme.
Et ophold vi gerne gentager.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Rejse32

Kære Gæst

Tusind tak for den fine bedømmelse.

Vi er glade for, at I havde et godt ophold og vi håber, at vi kan byde jer velkommen på Zleep Hotel Prindsen, Roskilde en anden gang.

Anmeldt d. 30. november 2019 fra mobile enheder

For dyrt i forhold til standarden.
Jeg boede på et nedslidt, lettere lurvet værelse med en larmende radiator, plettet sengekappe og inventar, der havde set bedre dage.
Det lå på 3. sal og der er ingen elevator.
Væggene er tynde, så der var en del larm fra værelset ved siden af.
Morgenmaden var ringe prisen taget i betragtning og alle tre dage måtte man spørge efter rene kopper mv.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MaLyNi
Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har netop overnattet på Zleep Hotel Roskilde. Jeg må sige at det er ret slidt og trænger til en renovering. Værelset var lille og meget lille badeværelse uden udluftning. Morgen buffet var ok, men med mindre udvalg. Hotellet lige midt i Roskilde og beliggenheden kan der ikke sættes en finger på. Indcheckning skulle vi selv gøre - lidt underligt når personalet alligevel bare står og kigger på... Nå, men ville jeg vende tilbage? Desværre må det blive et nej, for det er simpelthen for dyrt ift stedets stand.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Gomk_Vipperoed