Anmeldt d. 17. december 2017 fra mobile enheder

En enkelt overnatning på Zleep Roskilde. Det tidligere Hotel Prindsen.
Værelset var okay, det var pænt og rent, men hold da op hvor Prindsen er blevet gammel...
Ja, denne Prinds er også gået på pension...
Morgenmaden var fin, der var hvad man behøvede (bortset fra plastik-osten, indpakket to små skiver pr. pakke, det er for fattigt), men i øvrigt rigtig god kaffe.
Meget venligt personale og det trækker bestemt op på en ellers noget slidt udgave af hotellet.
Lidt ærgerligt at se byens tidligere så stolte hotel i sådan en forfatning, sorry to say.

Dato for ophold: december 2017
Tak, 474tinea
ZleepHotels, Front Office Manager hos Zleep Hotel Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. december 2017

Kære Tine, vi sætter pris på, at du tager din tid til at skrive os en anmeldelse. Vi er glade for at du nød dit ophold og kunne lide vores personale. Vi serverer en god og sund morgenmadsbuffet, der primært består af økologiske produkter. Du får hos Zleep Hotels tilbudt en buffet af rundstykker, diverse pålæg, æg og yoghurt, ost og meget mere. Mens vi arbejder mod at blive så bæredygtige som muligt, har vi paradoksalt nok valgt at servere pålæg som ost i indpakning. Det valg har vi taget af hensyn til hygiejnen og madspild og af den grund også bæredygtigheden. At bruge plastik er ikke det bedste for miljøet, men resultaterne vi opnår i reduceringen af madspild har også en positiv effekt for miljøet. Det garanterer altså, at vi kan mindske madspild og styrke bæredygtighed på hotellerne. Samtidig forbedrer det også hygiejnen; en stor blok ost er lækker, hvis man er en af de første, der skærer af den, men vi vil gerne sikre at fornøjelsen er ens for alle. Mvh, Marta, Zleep Hotel Roskilde

Anmeldt d. 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var til fest på det tidligere Hotel Prindsen og valgte at booke en overnatning i samme forbindelse. Det blev til sightseeing i Roskilde og en rigtig god oplevelse. Parkering lige i centrum, god service og frisk og lækker morgenmad. Kan absolut anbefales.

Tak, jeppesen2016
ZleepHotels, Front Office Manager hos Zleep Hotel Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2017

Kære Gæst, vi sætter pris på, at du tager din tid til at skrive os en anmeldelse. Vi er glade for at du nød dit ophold og kunne lide vores morgenmad. Mvh Marta, Assistant Manager Zleep Hotel Roskilde

Anmeldt d. 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Ældre og hyggeligt hotel med placering i gågaden centralt til at opleve byen.
Venligt personale og pænt rent.
Stille og roligt. Fine parkeringsmuligheder.
Hyggelig café i tilknytning til hotellet
Gode senge. Gulvene på gangene knirker lige lovligt meget

Tak, niels4442015
ZleepHotels, Front Office Manager hos Zleep Hotel Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2017

Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi sætter stor pris på din feedback!

Anmeldt d. 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg overnatter ofte i Roskilde, men da mit sædvanlige hotel var optaget, faldt jeg over Zleep. Jeg havde forventet et skrabet udstyret hotel, men stor var glæden over at finde et hyggeligt gammelt hotel (tidligere Skandsen) lige i hjertet af Roskilde.
Fint udstyrede værelser og morgenmaden var veltillavet og righoldig. At der så samtidig er kort til en masse restauranter, herunder hotellets egen (med rabat) er et ekstra plus i forhold til de andre kæders hoteller i Roskilde.
Der er gratis parkering.

Dato for ophold: oktober 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jmolgaard

Kære Gæst, vi sætter pris på, at du tager din tid til at skrive os en anmeldelse. Vi er glade for at du nød dit ophold og kunne lide vores personale. Mvh Marta, Zleep Hotel Roskilde

Anmeldt d. 4. juni 2017 fra mobile enheder

Vi bookede samme værelse som sidste gang for et år siden, hvor vi fik værelset præsenteret som romantisk og med jacuzzi. Jacuzzi virkede dog ikke, hvilket vi gjorde opmærksom på ved afrejse. Denne gang virkede det stadig ikke. Nu fik vi en længere forklaring om at det aldrig havde virket, at det ikke var en del af konceptet og ville blive fjernet i forbindelse med renovering. At man ikke præsenterede værelset med jacuzzi.
Zlee hotel Roskilde er ikke første valget de næste mange gange

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Peter H