“Dejligt sted men- “room for Improvement””
Anmeldelse af Raadhuskælderen

Raadhuskælderen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: RESTAURANT RAADHUSKÆLDEREN ligger under Roskildes gamle rådhus, 50 meter fra Domkirken som er kendt fra UNESCO’s Verdensarvsliste. Til frokost serverer vi smørrebrød, frokosttallerkener, bøffer fra grill, salater, sandwich m.m. Til aften serverer vi et bredt udvalg af forretter, hovedretter og desserter, blandt andet, bøffer fra grill, dagens fisk, månedens menu m.m. Om sommeren serveres der i gårdhaven, som er placeret mellem det gamle rådhus og domkirken. I disse unikke omgivelser kan du sidde og nyde et måltid mad, midt i byen, i solen eller i æbletræernes skygge.
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlige lokale vinbjergsnegle som den ene forret. Den anden forret var røget laks, et stort stykke som var fint røget, men desværre var iskold næsten frosset. Hovedret var oksemørbrad for 2, som var perfekt tilberedt. Tjeneren var meget venlig og sympatisk, men forespurgt vidste han ikke noget om ingredienser anvendt, men spurgte køkkenet og vendte senere tilbage med svar. Ingen reaktion trods påtale om den iskolde røgede laks. God og perfekt tempereret rosévin. Dejligt sted men- “room forvimprovement”

Tak, jowi58

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Altid mega hyggeligt, fantastisk betjening og dejlig mad om sommeren er gårdhaven skøn i centrum af roskilde med udsigt til domkirken

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 915simonn
Anmeldt 30. maj 2020

Vi spiste frokost der til min fødselsdag. Maden var dejlig, betjeningen god og gårdhaven var utroligt hyggelig.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Karen D
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Har netop genbesøgt Rådhuskælderen efter covid-perioden. Hvor var det dejligt og skønt at gense alle de gode medarbejdere, at opleve det skønne menukort og den fine service. Det er et fantastisk spisested både frokost og aften. Prøv det.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, AllanOhms
JeanetteD594, Direktør hos Raadhuskælderen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. maj 2020

Vi takker mange gange for de finde ord og siger på gensyn
med venlig hilsen
Raadhuskælderen

Anmeldt 1. marts 2020

Var her i forretningsøjemed, og fik en dejlig 3 retters menu bestående af stenbiderrogn med brød og diverse crispy ting til, stor rød bøf med lækkert tilbehør og en dessert med is og kage - meget lækkert. Kan anbefales...

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Lookforward60
JeanetteD594, Direktør hos Raadhuskælderen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2020

Hej!

Tusinde tak for din anmeldelse. Det varmer :-)

På gensyn!

Mvh Raadhuskælderen

Rejsende, der kiggede på Raadhuskælderen, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Raadhuskælderen? Fortæl om dine oplevelser!