“Julefrokost”
Anmeldelse af Raadhuskælderen

Raadhuskælderen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: RESTAURANT RAADHUSKÆLDEREN ligger under Roskildes gamle rådhus, 50 meter fra Domkirken som er kendt fra UNESCO’s Verdensarvsliste. Til frokost serverer vi smørrebrød, frokosttallerkener, bøffer fra grill, salater, sandwich m.m. Til aften serverer vi et bredt udvalg af forretter, hovedretter og desserter, blandt andet, bøffer fra grill, dagens fisk, månedens menu m.m. Om sommeren serveres der i gårdhaven, som er placeret mellem det gamle rådhus og domkirken. I disse unikke omgivelser kan du sidde og nyde et måltid mad, midt i byen, i solen eller i æbletræernes skygge.
Anmeldt for 1 uge siden

Spiste julefrokost sammen med familien. Maden var særdeles lækker, og betjeningen var professionel og venlig. Man følte sig meget velkommen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Flemming N

Anmeldt for 1 uge siden

Hvis man skal have en burger i Roskilde er Rådhuskælderen absolut ikke stedet at gå hen. De præsterede at servere en burger med smeltet ost på bøffen, der faldt af bøffen (!?) ligeså snart, jeg skar i den. Noget der vil kun kan lade sig gøre, hvis burgeren har stået et længere stykke tid. Burgerbollen var knastør, og den faldt fuldstændig fra hinanden, da jeg skar i den. - Og så kostede den 168 kr., så er den sandelig også betalt! - Og katastofalt intet værd! Fødevarestyrelsen må gerne aflægge et kontrolbesøg her!

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Kristoffer L
JeanetteD594, Gæsteansvarlig hos Raadhuskælderen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Hej Kristoffer,

Det er bestemt ikke vores mening at servere en tør og kedelig burger, og vi er rigtig kede af ikke at have snakket med dig om det da du besøgte os. Vi vil gerne invitere dig på en ny burger med en ledsager, så vi kan vise dig, at vi godt kan lave en god burger.
Vi håber du vil tage imod dette.

Med venlig hilsen
Raadhuskælderen

4 personer. Dejlig julefrokost serveret ved bordet. Maden var lækker og blev serveret med et smil af særdeles venligt og sødt personale. God stemning og hyggelige lokaler.

Tak, Klaus S
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Besøgte restauranten en lørdag aften. Vi valgte en ret fra efterårsmenuen, samt en a la carte hovedret. Fra bestilling til forretten var på bordet gik max. 5 minutter - lidt hurtigt, så man kunne fornemme at retten var anrettet på forkant. Samme skete med hovedretten, som kom på bordet meget hurtigt efter at tallerkenen fra forretten var båret ud - man havde fornemmelsen at de ville benytte bordet nok engang samme aften. Maden var pænt anrettet og smagte godt, men vinene en smule dyre, så alt i alt en aften i den høje priskategori

Tak, michaeljP4652YB
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Jeg fik efterårsmenuen med tre retter. Vi var 15 venner og 4 af os bestilte menuen. Køkkenet fik timet det perfekt så vi fik forretten lidt før resten som kun havde bestilt en hovedret. Forretten var kammusling og utrolig lækker. Hovedretten var svinekæber. Disse var med kartoffelmos og en dejlig kraftig sauce. Til sidst en mere ordinær æbletrifli. 378 kr for tre retter i den kvalitet må siges at være en ok pris. Jeg kommer gerne igen snart.

Tak, 425perp

Rejsende, der kiggede på Raadhuskælderen, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Raadhuskælderen? Fortæl om dine oplevelser!