“Havde forventet mere”
Anmeldelse af Raadhuskælderen

Raadhuskælderen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: RESTAURANT RAADHUSKÆLDEREN ligger under Roskildes gamle rådhus, 50 meter fra Domkirken som er kendt fra UNESCO’s Verdensarvsliste. Til frokost serverer vi smørrebrød, frokosttallerkener, bøffer fra grill, salater, sandwich m.m. Til aften serverer vi et bredt udvalg af forretter, hovedretter og desserter, blandt andet, bøffer fra grill, dagens fisk, månedens menu m.m. Om sommeren serveres der i gårdhaven, som er placeret mellem det gamle rådhus og domkirken. I disse unikke omgivelser kan du sidde og nyde et måltid mad, midt i byen, i solen eller i æbletræernes skygge.
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Besøgte restauranten en lørdag aften. Vi valgte en ret fra efterårsmenuen, samt en a la carte hovedret. Fra bestilling til forretten var på bordet gik max. 5 minutter - lidt hurtigt, så man kunne fornemme at retten var anrettet på forkant. Samme skete med hovedretten, som kom på bordet meget hurtigt efter at tallerkenen fra forretten var båret ud - man havde fornemmelsen at de ville benytte bordet nok engang samme aften. Maden var pænt anrettet og smagte godt, men vinene en smule dyre, så alt i alt en aften i den høje priskategori

Dato for besøg: november 2018
Tak, michaeljP4652YB

Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Jeg fik efterårsmenuen med tre retter. Vi var 15 venner og 4 af os bestilte menuen. Køkkenet fik timet det perfekt så vi fik forretten lidt før resten som kun havde bestilt en hovedret. Forretten var kammusling og utrolig lækker. Hovedretten var svinekæber. Disse var med kartoffelmos og en dejlig kraftig sauce. Til sidst en mere ordinær æbletrifli. 378 kr for tre retter i den kvalitet må siges at være en ok pris. Jeg kommer gerne igen snart.

Dato for besøg: november 2018
Tak, 425perp
Anmeldt 18. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi skulle finde et godt spisested onsdag aften - og efter søgen på nettet, bla. her, valgte vi Rådhuskælderen og det fortrød vi ikke. Stedet var velbesøgt - der var ikke mange ledige borde (vi havde bestilt) og betjeningen god og effektiv. Vi fik dagens tre-retters menu (røgede kammuslinger, møre svinekæber med lækkert tilbehør, æbletrifli) og en flaske af månedens rødvin. Alt var godt og rigeligt. Stedet kan bestemt anbefales.

Tak, NielsMariboDenmark
Anmeldt 17. oktober 2018

Rådhuskælderen ligger lige ved siden af kirken, så det er naturligt at gå her for at spise frokost. Det valg var ikke dårligt. Vi fik lidt forskelligt, salat, fiskefilet og kyllingesalat m. bacon. Alt meget lækkert, friskt og velsmagende. Dertil hhv. vin og øl fra Herslev bryggeri. Lokalet otte trin nede er hyggelige i lidt moderne stil, og heldigvis med en rimelig akustik. Venlig betjening, og meget rimelige priser.

Tak, hbothmann
Anmeldt 15. oktober 2018

Var her til et RO:KOST arrangement og fik en lækker middag bestående af hokaidosuppe (spicy) med flutes til og kalveculotte til hovedret med kartoffel kroketter, gulerødder, beder, syltede pærer og en dejlig sauce til. Afsluttede med en Irish coffee. Perfekt....

1  Tak, Lookforward60

Rejsende, der kiggede på Raadhuskælderen, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Raadhuskælderen? Fortæl om dine oplevelser!