“Frokost efter kirken.”
Anmeldelse af Raadhuskælderen

Raadhuskælderen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: RESTAURANT RAADHUSKÆLDEREN ligger under Roskildes gamle rådhus, 50 meter fra Domkirken som er kendt fra UNESCO’s Verdensarvsliste. Til frokost serverer vi smørrebrød, frokosttallerkener, bøffer fra grill, salater, sandwich m.m. Til aften serverer vi et bredt udvalg af forretter, hovedretter og desserter, blandt andet, bøffer fra grill, dagens fisk, månedens menu m.m. Om sommeren serveres der i gårdhaven, som er placeret mellem det gamle rådhus og domkirken. I disse unikke omgivelser kan du sidde og nyde et måltid mad, midt i byen, i solen eller i æbletræernes skygge.
Anmeldt 17. oktober 2018

Rådhuskælderen ligger lige ved siden af kirken, så det er naturligt at gå her for at spise frokost. Det valg var ikke dårligt. Vi fik lidt forskelligt, salat, fiskefilet og kyllingesalat m. bacon. Alt meget lækkert, friskt og velsmagende. Dertil hhv. vin og øl fra Herslev bryggeri. Lokalet otte trin nede er hyggelige i lidt moderne stil, og heldigvis med en rimelig akustik. Venlig betjening, og meget rimelige priser.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, hbothmann

Anmeldt 15. oktober 2018

Var her til et RO:KOST arrangement og fik en lækker middag bestående af hokaidosuppe (spicy) med flutes til og kalveculotte til hovedret med kartoffel kroketter, gulerødder, beder, syltede pærer og en dejlig sauce til. Afsluttede med en Irish coffee. Perfekt....

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, Lookforward60
Anmeldt 2. oktober 2018

Et spisested man gerne vender tilbage til. Det var virkelig en dejlig madoplevelse.
I særdeleshed var oksekødet sprødt og stegt til perfektion.
Septembermenuen var en rigtig god oplevelse.
Betjeningen var venlig og hjælpsomme.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Dorte V
Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi tog på rådhuskælderen, fordi vi før har fået meget lækker frokost der. Der var fyldt helt op. Så måske derfor var maden ikke i den klasse vi før har oplevet. Min mands fiskefilet var helt lys på den ene side. Og hans mørbrad var helt tør. Jeg fik en clubsandwich med kylling. Meget brød og lidt fyld. Betjeningen var professionel og venlige.

Dato for besøg: september 2018
Tak, AnetteOHH
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Man går aldrig galt i byen på Rådhuskælderen. Klassisk dansk restaurant. God indretningsstil og servering. Maden er god uden at være fantastisk.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Kornettist

Rejsende, der kiggede på Raadhuskælderen, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Raadhuskælderen? Fortæl om dine oplevelser!