“Fantastisk middag.”
Anmeldelse af Raadhuskælderen

Raadhuskælderen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: RESTAURANT RAADHUSKÆLDEREN ligger under Roskildes gamle rådhus, 50 meter fra Domkirken som er kendt fra UNESCO’s Verdensarvsliste. Til frokost serverer vi smørrebrød, frokosttallerkener, bøffer fra grill, salater, sandwich m.m. Til aften serverer vi et bredt udvalg af forretter, hovedretter og desserter, blandt andet, bøffer fra grill, dagens fisk, månedens menu m.m. Om sommeren serveres der i gårdhaven, som er placeret mellem det gamle rådhus og domkirken. I disse unikke omgivelser kan du sidde og nyde et måltid mad, midt i byen, i solen eller i æbletræernes skygge.
Anmeldt 2. oktober 2018

Et spisested man gerne vender tilbage til. Det var virkelig en dejlig madoplevelse.
I særdeleshed var oksekødet sprødt og stegt til perfektion.
Septembermenuen var en rigtig god oplevelse.
Betjeningen var venlig og hjælpsomme.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Dorte V

Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi tog på rådhuskælderen, fordi vi før har fået meget lækker frokost der. Der var fyldt helt op. Så måske derfor var maden ikke i den klasse vi før har oplevet. Min mands fiskefilet var helt lys på den ene side. Og hans mørbrad var helt tør. Jeg fik en clubsandwich med kylling. Meget brød og lidt fyld. Betjeningen var professionel og venlige.

Dato for besøg: september 2018
Tak, AnetteOHH
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Man går aldrig galt i byen på Rådhuskælderen. Klassisk dansk restaurant. God indretningsstil og servering. Maden er god uden at være fantastisk.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Kornettist
Anmeldt 24. august 2018 fra mobile enheder

I centrum på Stændertorvet finder vi denne perfekte restaurant - for os til frokost.
Vi fik en bred palette af retter - club sandwich, tatar, hønsesalat og meget andet - helt i top i en hyggelig atmosfære og venlig, gæstfri og charmerende betjening. Absolut at anbefale - vi kommer igen!!

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, LarsK51
Anmeldt 18. august 2018 fra mobile enheder

Har boet nær Roskilde i 7 år og har gæstet Raadhuskælderen gentagne gange.

Pænt, velordnet sted med god kompetent - og hurtig - betjening. Brunch menu, frokost menu og aften menu.

Alt er veltilberedt af friske råvarer og rugbrødet til frokost menuen er ganske vist ikke bagt på stedet men hentet - nybagt - hos den nærmeste bager.

Vi fik dennegang en fiskefillet, dernæst tatar og til sidst ost. Dertil 2 x 2 fadøl fra det lokale Herslev bryggeri. Samlet pris ca. 695 kr. Ikke i overkanten for 2 frokostgæster når kvalitet mv. tages i betragtning.

Vi kommer igen - som så ofte før.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, Mikael G

Rejsende, der kiggede på Raadhuskælderen, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Raadhuskælderen? Fortæl om dine oplevelser!