“Dejlige øl og en let frokostanretning”
Anmeldelse af Herslev Bryghus

Herslev Bryghus
nr. 51 af 145 Restauranter i Roskilde
Beskrivelse: Økologisk bryggeri med eget landbrug og gårdbutik. Vi brygger kvalitetsøl og samarbejder med lokale producenter for at fremme bæredygtig, cirkulær produktion, og få det bedste ud af områdets smage. I vores gårdbutik sælger vi vores øl, såvel som vores lokale samarbejdspartneres produkter. Vi bruger de lokale råvarer i vores hjemmelavede frokost, som du kan nyde ved vores hyggelige langborde. Eller hvad med bare at nyde en øl, og en guidet tur rundt på bryggeriet. Ring eller skriv, så arrangerer vi det, for vi elsker at dele vores lidenskab for øl!
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Dejlige øl og en let frokostanretning eller kaffe og kage i hyggelig omgivelser. Maden er i overvejende grad lokal og råvarerene i øllen er også fra gården

Tak, 34annemettee

Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Det var ikke et spisested.
Man kunne få en pølse på paptalkerken og kaffe/kage.
Der var ingen hygge i lagerhallen, som var fyldt op med gamle flyttekasser, pladtkbeholdere og rod.

Tak, 378mariannec
Anmeldt 12. oktober 2019 fra mobile enheder

Det var en skøn overraskelse at finde dette lille sted efter en vandretur i området. Vi fik hvedeøl og hybenøl fra fad og en sandwich i lækkert surdejsbrød af mel fra lokalområdet. Enkelt og lækkert.
Købte bagefter øl, chokolade og mel med hjem. Alt er fra lokalområdet. Gode råd og informationer om øl og chokolade.
Vi glæder os til at fortsætte hjemme med de gode varer.
Og til at komme igen til fx ølsmagning eller ølyoga!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, TGalle
johannesorgenfri, PR-chef hos Herslev Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2019

Dejligt, at I kiggede forbi og skønt I havde en hyggelig oplevelse. Vi håber at se jer til vores ølsmagning i den nærmeste fremtid. Psst...næste øl-yogahold er d. 10/11 ;)

Anmeldt 30. maj 2019 fra mobile enheder

Vi fik makrel med super lækker kartoffel salat til kun 125kr pr næse.
De har dejlig fadøl på flere haner. Den ene med frisk fadøl og en af fadølshanerne var der en syrlig kirsebær øl som var fadlageret, en utrolig lækker øl. Nogle af de øl som er på fadøl kan ikke fåes på flaske, hvilket selvfølgelig er lidt ærgerligt. Men det gør det selvfølgelig lidt mere attraktivt at tage forbi og spise og smage på fadøl som ellers ikke er tilgængeligt. Man kan efterfølgende tag en gå tur ud til Herslev strand som kun ligger 850 meter fra bryghuset.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, G0rmS
Anmeldt 24. oktober 2018

Rigtig hyggeligt i en gammel staldbygning, mens det udenfor bar lidt for meget præg af fabrik/landbrug. Men betjeningen var sød og hjælpsom, og efter sigende en god kok. Desværre kunne man ikke spise aftensmad, så jeg måtte nøjes med en spændende øl. En frokost må jeg nå næste gang.

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, DadToThree
johannesorgenfri, PR-chef hos Herslev Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2018

Tak for at tage dig tid til at skrive en anmeldelse, og dejligt du hyggede dig:) Vi håber, du kommer tilbage og prøver frokosten!

Rejsende, der kiggede på Herslev Bryghus, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Herslev Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!