“god mad, god kaffe, god atmosfære”

Romus - Roskilde Museum Spisehus
nr. 30 af 155 Restauranter i Roskilde
Anmeldt 31. marts 2018 fra mobile enheder

Jeg tænker det er en lidt overset café i Roskilde, fordi den ligger lidt væk fra gågaden. Men det er et super hyggeligt sted med god mad. Langt bedre end flere af de mere klassiske cafeer i byen. Vil absolut anbefale

Tak, Louise E

Anmeldt 3. december 2017

En frokostplatte , med hjemmelavede retter der var smagt til med krydderier, så smagen af den enkelte ret var en smagsoplevelse, det oplever jeg sjældent . En stempelkande kaffe , der var nok til flere kopper kaffe til 2 personer og et stykke kage , der havde en unik sammensætning , igen af flere smagsarter der passede smukt sammen .
En meget venlig og imødekommende betjening , og ikke mindst fik vi fortalt hvad der blev serveret og spørgsmål blev besvaret . Prisen er meget rimelig i forhold til kvaliteten. Bestemt ikke en hvilken som helst café , men den bedste i Roskilde jeg har besøgt.

1  Tak, Sol H
Anmeldt 19. oktober 2017

vi har været inde og spise frokost et par gange,det er viorkelig lækkert og hjemmelavet det er et besøg værd
alle skulle prøve deres frokost anretning på en tallerken

Tak, Benny H
Anmeldt 1. oktober 2017

vi var to veninder som ønskede en anderledes - men god frokost. Og hold da helt op Romus lever bare helt op til vores forventninger. Utrolig professionel og imødekommende betjening - vi følte os bare helt vildt velkommen. Bestilte et stk. hønsesalat - og en pariserbøf, sluttede af med en omgang solbærfromage. Og vi blev bestemt ikke skuffet - en meget meget hyggelig indrettet restaurant - som udtrykker varme og nærhed til deres gæster. Skønt at blive forkælet.

Tak, gitter36
Anmeldt 21. september 2017

Vi var to veninder, der havde lyst at prøve cafeen på Roskilde Museum, og den kan absolut anbefales. Vi sad ud og nød solen med en kande stempelkaffe og en lækkre tørkager - begge dele meget velsmagende og serveret af en utrolig sød og smilende unge pige, som samtidig gjorde os opmærksom på, at de også havde "folkekøkken" hver onsdag med en fast menu. Det kunne fx være Stegt flæsk med persillesovs eller Fiskefrikadeller med hjemmelavet remoulade - det lyder da lækkert og skal komme an på en prøve.

Tak, Annenielsen3

Rejsende, der kiggede på Romus - Roskilde Museum Spisehus, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Romus - Roskilde Museum Spisehus? Fortæl om dine oplevelser!