“Lækker mad og god service”
Anmeldelse af Mumm

Mumm
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 10. august 2020

Spiste en udsøgt middag på Mumm. Vi valgte samtlige små retter på spisekortet og delte dem så vi kunne smage det hele. Alt var rigtig lækkert og tjeneren gav både en personlig betjening og var meget vidende omkring den mad der blev serveret. Dette må klart være den bedste restaurant i Roskilde.

Tak, Frisenvang

Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Så dejlig oplevelse på Mumm. Sad i gårdhaven og det er virkeligt hyggeligt! Billederne lyver ikke! Så behagelig betjening. Lydhør overfor lidt ændringer i retterne. Super lækker og ærlig mad. Dejligt med en menu hvor man begrænser sig til få men gode retter! Alle 4 var meget glade da vi gik fra Mumm! Vi ses helt sikkert igen

Tak, magnussanderb
Anmeldt 13. juni 2020

Vi bestilte Frit Fald til 1.265,- pr. person og fik fantastisk mad med spændende vine til. Det undrede os dog at vi kom til at betale kr. 110,- for vand oven i menuernes pris, i en helaftens-menu som denne burde vand være inkluderet! Menuen bestod i overvejende grad af fisk og grønt - hvilket vi syntes var lækkert. Er man til kød skal man måske vælge noget andet - eneste ret med kød indeholdt et meget lille stykke fjerkræ. Indretningen er moderniseret siden vi var på restauranten sidst - og det er lige til den kedelige side. Pænt, men meget anonymt. God afstand mellem gæsterne og fin hygiejne i disse tider...

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Mini J
Anmeldt 4. juni 2020

Vi fik en seks retters menu med vinmenu. En mad -og vin oplevelse, som blev suppleret ved, at vi opholdt os i et rart og hyggeligt lokale. Hyggen var en del af oplevelsen. De to servitricer lagde yderligere oplevelser til middagen. De var opmærksomme under hele middagen, uden at være generende. De serverede i et behageligt tempo. Vi blev orienteret om vin og mad på en god måde. De bidrog til, at det blev en helheds oplevelse af de gode.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Pedersen84
Anmeldt 18. februar 2020 fra mobile enheder

Vi fik stort frit fald, og det var det hele værd. Betjeningen var fantastisk, og maden er perfekt. Kun de varmeste anbefalinger her fra.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, jessicasR6952XR

Rejsende, der kiggede på Mumm, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Mumm? Fortæl om dine oplevelser!