“Vild god aften”

Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Var inviteret på mumm i går aftes :-) wowwww for en dejlig oplevelse lige fra rigtig lækker 5 retter mad over fantastisk god vin ti de 5 retter alt krydret af tjenere der forstod kunsten at fortælle om maden og vinen i en meget høj detalje grad. Service i toppen af hvad jeg har oplevet derfor skal mumm have de aller bedste anbefalinger fra mig

Tak, Palle L

Anmeldt 7. juli 2018 fra mobile enheder

Helt gennemført menu program. Vi fik 6 retter med tilhørende vin, hvor alle vin ramte perfekt til den enkelte ret.
Ultimativ service med en god timing imellem hver menu og fantastisk beskrivelse af hver ret + vin.
Vi har kun ros og det er ikke sidste gang at vi kommer her.

Tak, Ea K
Anmeldt 5. juli 2018 fra mobile enheder

Fik “lille frit fald” bestående af 4 retter og 4 vine. Tjeneren var velbevandret i vinene og maden, og gav alt i alt en god oplevelse.
Vil helt sikkert komme igen.

Tak, Peter N
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales. En af de bedre oplevelser - god betjening og ikke mindst fantastisk mad. Vi har været der tre gange og aldrig gået skuffet hjem.

Tak, Kornettist
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Skulle have noget hurtigt mad inden en koncert.
Og tog på Mumm.
Men det bliver da ikke sidste gang.
Meget lækket og tro mod deres koncept.
Virkelig lækker og provokerende (på den gode måde) mad.
Vi tog 2 x køkkent vælger.
Det kan man godt lader dem
Og vinene lige så.
Måtte have navnet på deres leverandør.
Meget meget lækker bobler.

Vi kommer igen

Tak, peter ulrik k

Rejsende, der kiggede på Mumm, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Mumm? Fortæl om dine oplevelser!