“Høj klasse, afslappet atmosfære”
Anmeldelse af Gusto Giusto

Gusto Giusto
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Der er lækre virkelig velsmagende retter, behagelig atmosfære med serviceminded personale som ved noget om det som serveres.

Tak, ivertcph

Anmeldt 24. februar 2020

Det føltes som at spise gourmet mad hjemme hos mor. Utroligt lækkert mad, fantastisk værtinde og virkelig gode vine, som passede til maden.
Det er vores anden besøg, men bestemt ikke den sidste. Glæder os til sommer kortet.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, ilzeh2014
Anmeldt 21. november 2019

Allerede når man kommer ind i restauranten og bliver mødt af en skøn velduftende fra køkkenet, glæder man sig til maden.
Og vi blev ikke skuffet, vi var 5 mennesker som alle nød de retter som vi bestilte.
Lækre appetizers, hyggelig betjening, vi ventede ikke for længe på retterne, og prisen kan ikke diskuteres da kvaliteten på maden, var høj.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, wlgm
Anmeldt 31. august 2019

Gusto Giusto serverer veltilberedte og velsmagende originale italienske retter. Der gives menuforslag til 4, 5 eller 6 retter. Vinkortet er et studie værd. Men uanset hvor valget falder, er man garanteret en god oplevelse i hyggelige lokaler. Restauranten får mine bedste anbefalinger.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, stigmarkerhansen
Anmeldt 11. august 2019

Vi var fire voksne til aftensmad. Pigerne bestilte hver sin spritz til at begynde med og to af os bestilte antipasti og alle fire bestilte primi og secondi. Det gik over en time fra vi bestilte til vi fik våre antipasti og nærmere to timer inden vi fik våre primi som de ovenikøbet havde glemt - de serverte secondi først. Vi blev fortalt at serveringen var så langsom fordi der var bestilt apretif i form af pigernes spritz og at det ikke er vanlig at servere mad inden man er ferdig med sin aperitif. Det er helt sikker rigtig, men hvad med at have lidt situationsfornemmelse? Man lar ikke sine gæster vente i 2 timer på mand og de var heller ikke gode til at spørge os undervejs om vi ville ha mer at drikke. Det var heller ikke specielt travlt i restauranten - vi blev simpelthen glemt og det er ingen god følelse. Selv efter at vi gjorde opmærksomme på at ting tog for lang tid, blev de ved. Vi ventet godt 45 minutter mellem primi og secondi og selv om to af os godt kunne tænke sig ost, stoppet vi efter tre retter siden vi ikke ville være der i ydderligere en time eller hvor lang tid det nu havde taget at servere ost.

Maden er rigtig god, vinanbefalingene er gode og prisen er fornuftig, men vi kan ikke hverken anbefale stedet eller sige at vi kommer tilbage, til det har vi ikke god nok tid.

Dato for besøg: august 2019
Tak, HPDalen

Rejsende, der kiggede på Gusto Giusto, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Gusto Giusto? Fortæl om dine oplevelser!