“brunch”
Anmeldelse af Cafe Vivaldi - Ro's Torv

Cafe Vivaldi - Ro's Torv
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Velkommen til Café Vivaldi på Ro’s Torv i Roskilde. Café Vivaldi ligger på RO’s Torv shopping-center. I caféen er der lagt vægt på lyse og hyggelige omgivelser, hvor du virkelig føler dig hjemme. Når vejret tillader det, er det muligt at sidde ude, vi har 250 solrige pladser. På menukortet finder du alt fra lækker brunch til sandwich, salater og møre bøffer, som du selvfølgelig kan få et godt glas vin til. Er du ”bare” til en kop kaffe og et stykke kage, så kan du godt begynde at glæde dig, da vi har kagemontren fyldt med Marlenes kager, fra vores eget bageri. I weekenden er det være muligt at få sig en skøn cocktail, eller snuppe et glas vin mere ud på de sene aftentimer. Vi glæder os til at se dig.
Anmeldt 26. januar 2020

var på besøg lørdag den 25-01 vi skulle ha lidt hygge men, osten var tør skinken var tør pande kager var som sten og jeg kunne forsætte så hvis man kommer efter kl 10 så er det lidt kedeligt alt sammen kort sagt det er noget skidt og ikke et sted jeg kommer igen

Tak, jansV1588QR
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Cafe Vivaldi - Ro's Torv, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Hej V1588QR:-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse hos os, sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så jeg håber at du vil sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Sara– Vivaldi Kundeservice.

Anmeldt 14. november 2019

Min søn og jeg fik henholdsvis en burger og en laksesalat til frokost. Betjeningen og maden var uinspireret.
Det værste var dog, at ca. en time efter frokosten måtte vi begge løbe frem og tilbage til toilettet. Det er ikke et sted vi besøger igen.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Torpedo58
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Cafe Vivaldi - Ro's Torv, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. november 2019

Hej Torpedo58:-) Tusind tak for henvendelse. Jeg beklager, at I ikke har været tilfredse med jeres oplevelse. Vi tager vores fødevaresikkerhed meget alvorligt og vi vil derfor meget gerne i kontakt med dig, jeg håber derfor at du vil sende os en mail med dit telefonnummer på kundeservice@cafevivaldi.dk, så ringer vi dig op. Ser frem til at høre fra dig og ønsker dig en rigtig god dag :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 2. september 2019

Vi var to veninder som spiste frokost .
Vi spiste en salat og en omelet . Den bedste omelet jeg nogensinde har fået. UHMM
Super fin betjening og hyggeligt udeområde

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, DortheBroS
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Cafe Vivaldi - Ro's Torv, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. september 2019

Hej DortheBroS:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Det er dejligt at læse at du synes om vores café og at mine kollegaer har ydet en god service og at I var tilfredse med maden, Tak fordi du synes vi har den bedste omelet. :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 20. august 2019 fra mobile enheder

Maden er super lækker, det er noget for enhver smag. Stedet er hyggeligt og uformelt, og der er plads til alle typer mennesker. Konceptet med at betale inden man får maden er genialt, da det mindske forvirringen efter maden for at få fat i regningen, her rejser man sig bare og går.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, sarahtT1282MB
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Cafe Vivaldi - Ro's Torv, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2019

Hej SarahT1282mb:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Dejligt at læse I havde en go' oplevelse hos os :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Spiste frokost og fik 2 salater med juice og kaffe. Store portioner og meget lækkert. Havde også brunch, men kom for sent til at kunne nyde dette. Så meget lækkert ud.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, vnm1962
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Cafe Vivaldi - Ro's Torv, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2019

Hej Vnm1962:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Dejligt at læse I havde en go' oplevelse hos os :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Rejsende, der kiggede på Cafe Vivaldi - Ro's Torv, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Cafe Vivaldi - Ro's Torv? Fortæl om dine oplevelser!