“Opreklameret”
Anmeldelse af Cafe Vivaldi - Ro's Torv

Cafe Vivaldi - Ro's Torv
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Velkommen til Café Vivaldi på Ro’s Torv i Roskilde. Café Vivaldi ligger på RO’s Torv shopping-center. I caféen er der lagt vægt på lyse og hyggelige omgivelser, hvor du virkelig føler dig hjemme. Når vejret tillader det, er det muligt at sidde ude, vi har 250 solrige pladser. På menukortet finder du alt fra lækker brunch til sandwich, salater og møre bøffer, som du selvfølgelig kan få et godt glas vin til. Er du ”bare” til en kop kaffe og et stykke kage, så kan du godt begynde at glæde dig, da vi har kagemontren fyldt med Marlenes kager, fra vores eget bageri. I weekenden er det være muligt at få sig en skøn cocktail, eller snuppe et glas vin mere ud på de sene aftentimer. Vi glæder os til at se dig.
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Der er grænser for, hvad en god beliggenhed skal kunne trække af priser! DKK 158,- for to mellemstr. fadøl. Liiiige i overkanten, når man tænker på den elendige betjening, man altid får her...

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Sven-Erik B

Anmeldt 22. juni 2016

Virkelig irriterende at skulle betale for bådkartofler når man ikke spiser dem, det burde være muligt at fravælge.

Tak, SKirstine
Anmeldt 16. juni 2016 fra mobile enheder

Da jeg blev færdig uddannet tømrer, og fik tildelt medalje for mit svendestykke, ville familien fejre det. Vi ringede og spurgte om vi kunne få et bord til 14 personer, dette kunne sagens lade sig gøre.

Vi fik en god service og maden kom næsten samtidig.

Tak, Phillip H
Anmeldt 10. juni 2016 fra mobile enheder

Umiddelbart en hyggelig og kvalitets restaurant men da maden kom var det lidt skuffende at se dåse-mad forklædt som gourmet. Overdrevne store portioner ses ved gæste bordene som folk må efterlade og som sikkert levnes. Kvantitet burde mindskes for højere kvalitet.

Tak, Louislutete
Anmeldt 18. maj 2016 fra mobile enheder

Vi skulle nå et tog og bad om hurtig betjening. Det fik vi. Det blev kaffe og kage. Et kæmpe stykke med flødeskum. Det kostede 49 kr og smagte rigtig dejligt. Te og kaffe blev serveret i kander. Skynd jer derhen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Lilian P

Rejsende, der kiggede på Cafe Vivaldi - Ro's Torv, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Cafe Vivaldi - Ro's Torv? Fortæl om dine oplevelser!