“Kedelig mad”
Anmeldelse af Cafe Satchmo

Cafe Satchmo

Vi har før været rigtig glade for at besøge satchmo, men må sige at kvaliteten af maden er blevet enormt ringe, i forhold til prisen. En brunchtallerken med en skive færdigskåret pølse, en skive færdigskåret ost, en lille klat tunmousse, en kold vaffel, lidt æg og en skive bacon. Der var ikke engang hvad der svare til 1 stykke frugt, og brødet var enormt tørt.. Juicen smagte , som var den tyndet ud i vand. Det bliver sidste besøg for os desværre, det var ellers før i tiden, vores ynglingssted i Roskilde :(

Tak, 186ceciliep

Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Egentlig en ret hyggelig lille café.
Synes dog måske de salater vi fik var en smule pebret i forhold til indholdet.
Frisk og lækker salat, men med kun én lille Skive serranoskinke pr. portion følte vi det lidt som en grøn salat til 124kr...

Dato for besøg: juni 2020
Tak, pmoeskjaer
Anmeldt 2. marts 2020 fra mobile enheder

Hyggelig meget fredsommelig sidegade cafe. Et sted for voksne damer. Der kom dog en del skolebørn kl.14-15. Dejlig mad, jeg bestilte en rugbrøds sandwich, og det er det mest hvide rugbrød jeg i mit liv har set, men det smagte ok. Meget nede på jorden sted, hjemmelavet og ok. Jeg manglede måske lidt økologi.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Rejsemus
Anmeldt 20. november 2019

Rigtig hyggelig cafe i sidegade til Hovedgaden i Roskilde. Meget hurtig mad, der også smagte rigtig godt. Min mor fik tunsalat og jeg fik en clubsandwich, med en virkelig god karrydressing, og god salat til begge dele.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Abillesoe
Anmeldt 31. oktober 2019 fra mobile enheder

Efter en tur på Ragnarock skulle vi have frokost.
Valgte som mange gange før kylling i karry med salat. Som vanlig hurtig betjening.
Kan slet ikke forstå de negative anmeldelser.
Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, D06jyp

Rejsende, der kiggede på Cafe Satchmo, kiggede også på

Har du været i Cafe Satchmo? Fortæl om dine oplevelser!