“Alene hjemme og syntes jeg”

Restaurant Ilden Roskilde
Køkkener: Grillmad, Grill
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Reservationer
Beskrivelse: Altid minimum 15 slags kød 3 forskellige forretter & rustikke brød 60 varianter i vores salatbar Stor varmbuffet Kapacitet til 320 personer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Alene hjemme og syntes jeg fortjente lidt forkælelse, så jeg tog på ilden. God mad som altid og god service.

1  Tak, Arnt W

Anmeldt 18. december 2019 fra mobile enheder

Da vi ankom på Ilden i går aftes, blev vi modtaget af en sød, smilende og meget imødekommende værtinde.
Vi fik anvist et bord tæt den store vel anrettet buffet.
Vi fik en super god service hele vejen igennem af de sødeste servitricer. Tak for det
Dog kunne den "varme" buffet godt have været lidt varmer. Både kartofler og sovs var lidt lunkent.
Men ellers en rigtig god oplevelse

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, klarskov
Anmeldt 10. oktober 2019

Der findes efterhånden flere restauranter med samme koncept som Ilden - og vi har prøvet en del af dem. Buffeten på Ilden er helt klart i den bedre ende af skalaen. Servicen er sød, venlig og ikke påtrængende og ikke mindst - så er tjenerne når man har brug for dem! Selvom restauranten godt kan virke lidt uoverskuelig når man lige kommer ind - så er lokalet ret hyggeligt. Vi kommer gerne i gen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jim T
Anmeldt 26. september 2019 fra mobile enheder

Som vi så ofte har gjort gennem de seneste år, taget på ilden i Roskilde. Godt sted hvis manngerne vi snakke lidt.
En ting som er sikkert, man går ikke sulten fra bordet.
Rigtig god mad til rimelige priser.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Arnt W
Anmeldt 7. august 2019

Lille udvalg af laks og suppe til forret.
Stor udvalg af kød til hovedret, kænguru, forskellige okse/kalve udskæringer, vildsvin, gris mv. lækkert tilberedt kød.
Tilbehør, pænt udvalg. MEN de mangler beskrivelse af retterne.
Salatbar pænt udvalg.
Dessert skal tilkøbes.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Soren1958

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ilden Roskilde, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Ilden Roskilde? Fortæl om dine oplevelser!