“Træningshold”

Restaurant Hua Long
nr. 71 af 147 Restauranter i Roskilde
Køkkener: Kinesisk, Mongolsk
Anmeldt 26. januar 2020

En onsdag aften, hvor der var mange mennesker, rigtig god mad men jeg syntes måske det var lidt koldt. Men ok vi hyggede os og fik talt meget.

Tak, Arnt W

Anmeldt 6. november 2019

Har været der 3 gange. FØRSTE, ENESTE OG SIDSTE GANG. Elsker Susi og det var bestemt en dårlig oplevelse. Deres ene kølemontre var i stykker og her lå varm Susi på, som folk kunne tage. Vi fortæller det til personalet og får det det svar at susien var varmt, da den var frisk. Men banan fluerne var glade for forholdene. Den unge tjener snakker med chefen, som kigger på os og ryster på hovedet. Resten var fint nok, lidt koldt, men ikke noget overraskene udvalg. Fødevarekonteollen er efterfølgene blevet kontaktet. VELBEKOMMEN.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Rotexio
Anmeldt 24. august 2019

Mange færdiglavede retter, mongolsk BBQ, to slags suppe, sushi, frugt og is. Med andre ord noget for en hver smag.
De hjemmelavede forårsruller og retten med tørstegt oksekød kan varmt anbefales.
Vælg desuden en af de helt store sodavand (75cl), da maden er ret salt.
Vær i øvrigt opmærksom på MSG, hvis du er sensitiv overfor dette.

Dato for besøg: august 2019
Tak, smoerch
Anmeldt 5. marts 2018

Restauranten har plads til rigtig mange mennesker, og personalet LØBER rundt. Man bliver ikke budt velkommen og er overladt lidt til sig selv. Man kan vælge buffet, som har mange gode, kinesiske retter, men ikke noget ud over det sædvanlige. Her skal du spise, hvis du vil være mæt for ikke så mange penge, men stedet er ikke egnet til en hyggelig middag for 2 eller 4, for lydniveauet er virkelig højt.Til gengæld godt for familien med børn!

Dato for besøg: marts 2018
Tak, brithaskyum
Anmeldt 8. december 2017

Restauranten er på vej ned af bakke, maden bliver ikke bedre, til gængæld bliver fadene ikke fyldt op. Det dansktalende personale har ingen indflydelse eller forståelse for drift.
Det ikke dansk talende personale er ikke imødekommende.
Vi komme ikke igen.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Hans Ole K

Rejsende, der kiggede på Restaurant Hua Long, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Hua Long? Fortæl om dine oplevelser!