“To besøg med fuld tilfredshed! ”
Anmeldelse af Restaurant Upstairs

Restaurant Upstairs
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi har spist på restauranten to gange inden for den seneste måned. Begge gange virkelig dejlig, veltillavet mad og god vin. Super kvalitet for pengene hele vejen igennem, sød og uformel betjening og i det hele taget flotte lokaler og god stemning! Følte os iøvrigt 100% trygge ift corona, afstand og forholdsregler. Stor anbefaling!

Dato for besøg: september 2020
Tak, Mini J

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

God mad, kikset stemning
Maden var dejlig og betjeningen var fantastisk. Men i forhold til prisen, som var høj, var der ikke lige den finesse eller gode stemning som håbet. Musikken var larmende og var en ukendt r’n’b gruppe fra noget der lød som 00’erne. Kander var lavet af plastisk. Indretning generelt ‘billigt’ og kikset af udseende og akustikken var dårlig.
Alt i alt en rigtig god oplevelse, men hvor ville jeg ønske at de gjorde noget for at skabe en hyggelig stemning.

3  Tak, jessicasR6952XR
Anmeldt 2. februar 2020 fra mobile enheder

Fik en virkelig lækker frokost, alt mad smager som gode og friske råvare. Kan kun anbefales at gå op ad trappen ;-)

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, GlobeTrotting658018
Anmeldt 12. januar 2020 fra mobile enheder

En klar 4 stjerner, besøget værd, alle tiders wienerschnitzel og god vin. Hurtig og venlig betjening.

1  Tak, Sejer24
Anmeldt 3. januar 2020

Klassisk menukort. Veltillavede retter. Portionerne er pæne men ikke meget store. God plads mellem bordene. Dejligt lyst lokale. Venlig betjening.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, anettek966

Rejsende, der kiggede på Restaurant Upstairs, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Upstairs? Fortæl om dine oplevelser!