“Det perfekte sted at gemme sig for en god middag - uden dessert”
Anmeldelse af Pipers Hus

Pipers Hus
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. juli 2018

Fik saltet laks til forret og dejlige BBQ-ribs til hovedret. Burde have stoppet her, men de dejlige retter havde give lyst til mere, så min partner og jeg valgte desserter og der skal man desværre gå et andet sted hen, for det har de ikke samme flair for som menukortets andre akter. Min kone fik et is sammensurium og jeg selv en mærkelig fusion af creme brule, is og hindbær fromage kastet sammen på en tallerken.
Hvis man husker at stoppe, så er der masser af stemning, fantastik udsigt og god mad til rimelige priser i vente ved et besøg i Pipers Hus - jeg kommer helt sikkert igen, trods kritikken.

Tak, H1598TDthomasg

Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

Supet dejligt. Vi måtte vente lidt på vores drik som vi bestilte ved bordanvisning men fik en undskyldning. Der blev fyldt op udenfor lige efter vi satte os. Maden god og priserne rimelige. Fed beliggenhed i en park.

Tak, Allan H
Anmeldt 3. juli 2018 fra mobile enheder

Ringe betjening. Vi var tydeligvis til besvær for personalet.

Vi var "usynlige" ganske længe. Da vi fik mulighed for at bestille kaffe og kage, viste det sig at de fleste af de kager, Piper Hus havde på kortet, var udsolgt. Den de kunne levere var tør og lille og blev serveret længe efter kaffen var kommet.
Selv da vi skulle gå blev der sukket dybt, da vi gerne ville betale individuelt og flere gange blev vi højlydt gennet af vejen af en emsig servitrice.

Tak, Dybsoe
Anmeldt 30. juni 2018

Det var en skuffelse at besøge pipers hus
Ringe betjening og middelmådig mad.
Omgivelserne perfekte og derfor 2 stjerner.
Om igen

Tak, Kirsten712
Anmeldt 25. juni 2018

Roskilde Bypark er speciel, ikke mindst fordi der på toppen af bakken ligger en fin mindre restaurant, Pipers Hus. Restauranten anvendes ofte til at fejre eksaminer, runde dage eller andet der kræver en speciel indsats. Betjeningen var fin og hurtig. Brunchtallerkenen var fyldig med mange morgenmadsvarianter. Den populære Cæsar salat var ligeledes frisk og veltillavet. Der var mange gæster og alligevel bevarede de unge tjenere stilen.

Tak, Claus H

Rejsende, der kiggede på Pipers Hus, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Pipers Hus? Fortæl om dine oplevelser!