Kære kunde
Tak for din anmeldelse af vores restaurant.
Vi mener dog, at din anmeldelse ikke nøjagtigt afspejler den situation, der opstod under dit besøg. Vi stræber efter at give alle vores kunder den højeste grad af service og gæstfrihed, og vi tager alle problemer eller bekymringer meget alvorligt.
Efter at have undersøgt sagen nærmere, har vi fundet ud af, at din beskrivelse af situationen ikke er helt præcis. Vi vil derfor gerne tilbyde vores version af begivenheden:
Under dit besøg kl. 20.01 blev du høfligt modtaget af vores tjener, som viste dig hen til et bord og præsenterede dig for vores menukort. Efter 5 minutter bestilte du et glas rødvin og brugte dernæst tiden på at studere menukortet. Kl. ca. 20.11 bestilte du din forret, indbagte rejer, og den blev serveret for dig kl. 20.16. Du afsluttede din forret kl. 20.26 og bestilte derefter din hovedret, en pastaret, som blev serveret ca. 20.36 som du ønskede.
Vi forstår, at du gav udtryk for, at du ønskede din hovedret efter 10 minutter, og ikke 10-15 minutter. Vi beklager, hvis der var en lille variation i ventetiden, da det kan være svært at forudsige den præcise tilberedningstid for hver ret. Vores tjener gjorde dig opmærksom på, at vi lukker kl. 21.00, og han ønskede at sikre, at du ikke følte dig presset eller skulle skynde dig gennem måltidet.
Vi beklager eventuel forvirring eller ulejlighed, der måtte være opstået under dit besøg, men vi står ved vores handlinger og beslutninger. Vi håber, at du kan sætte pris på de skridt, vi tog for at sikre sikkerheden og trivslen for alle vores kunder og personale.
Tak for din feedback, og vi håber, at du vil give os en chance til at vise dig den høje grad af service og gæstfrihed, som vi er kendt for.
Venlig hilsen,
That’s Amore