“Fantastiske krukker”
Anmeldelse af Roskildekrukkerne

Roskildekrukkerne
Anmeldt 26. oktober 2018

At forestille sig processen med at lave disse krukker, og efterfølgende få dem brændt, kan godt tage luften fra en. Kunne dog godt tænke mig en infotavle om tilblivelsesprocessen.

Tak, DadToThree
Filtrér

Anmeldt 23. september 2018

Der er ikke meget at fortælle om de krukker. De er kæmpe store og de sider i noget vand. Ikke noget specielt over dem

Tak, doomande
Anmeldt 27. august 2018

Når man er i Roskilde synes jeg man skal slå vejen omkring hestetorvet og se de smukke krukker. Der er noget majestætisk over dem.

Tak, Mette B
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Jeg bor i Roskilde og passerer disse vaser ofte.. jeg har taget mange forskellige billeder af dem og SF dem smukke gamle Gråbrødre Kirkegård der ligger på Hestetorvet.. Vaserne er et yndet mål for fotografering - jeg synes de er flotte og et besøg værd

Tak, Jane Birgitte J
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Fine vaser men kun når du alligevel går forbi for at se alt det Roskilde har at byde på. Ligger lige ved station og start af indkøbsgaden

Tak, Vivian R

Rejsende, der kiggede på Roskildekrukkerne, kiggede også på

Har du været i Roskildekrukkerne? Fortæl om dine oplevelser!