Åben i dag: 00.00 - 23.59
Fantastiske krukker

At forestille sig processen med at lave disse krukker, og efterfølgende få dem brændt, kan godt... læs mere

Anmeldt d. 26. oktober 2018
DadToThree
Ringkøbing, Danmark
Det er tre krukker...

Der er ikke meget at fortælle om de krukker. De er kæmpe store og de sider i noget vand. Ikke noget... læs mere

Anmeldt d. 23. september 2018
doomande
Roskilde, Danmark

Anmeldt d. 23. maj 2017 fra mobile enheder

Bjørn Nørgaards krukker er suveræne, kom endelig og nyd dem. Tag også på Christiansborg, København for at se gobeliner fra hans hånd.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, c0nnie2016
Anmeldt d. 18. oktober 2016

Krukkerne, skabt af Peter Brandes, falder meget flot ind i torvebilledet, hvor de fylder rummet flot ud. Form og farve og placeringen i vand skaber ro på Hestetorvet.

Dato for oplevelse: oktober 2016
Tak, Claus H
Anmeldt d. 23. august 2016

De er så fantastisk flotte og et utrolig særsyn med så store krukker. Jeg nyder dem hver gang jeg kommer forbi

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Lookforward60
Anmeldt d. 27. juni 2016 fra mobile enheder

Byens smukke vartegn ved Hestetorvet af Georg Brandes. Symbolet på livet og døden. Tak for gaven til Stryhn, der donerede dem i forbindelse med 1000 året. Absolut er besøg værd.

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Gourmetelsker
Anmeldt d. 24. juni 2016 fra mobile enheder

På torvet ved jernbanen står disse smukke krukker, skabt af Peter Brandes. De symbolisere livet og døden. Krukker bruger vi til mange ting i vores liv, og nogle slutter også livet i en krukke (urne).

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, anne682016