Åben i dag: 10.00 - 18.00

fra 74,62 $
fra 741,12 $
fra 540,43 $
Anmeldt d. 5. juli 2016

Uanset hvor mange gange, jeg har besøgt Roskilde Domkirke, bliver jeg stadig betaget over det prægtige og storslåede bygningsværk.

Dato for oplevelse: april 2016
1  Tak, Gblixt
Anmeldt d. 29. juni 2016

Bliver aldrig træt af denne smukke bygning. Både som kirkegænger og fordybelse i en fantastisk Danmarkshistorie.

Tak, Dalengen3
Anmeldt d. 27. juni 2016

Er bedst til de kulturglade - vi havde ungerne med og her virker det lidt kedeligt for de små. Men rigtigt meget at se og endnu mere at læse. turen på etagen over var ikke det store, men et hyggeligt sted som nærmest et et must når man er i området.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, FrankBisg
Anmeldt d. 27. juni 2016

Kirken er fantastisk i sig selv. Masser af spændende arkitektur, giver et godt indblik i den royale families historie.
Hvis du besøger stedet skal du ikke kun gå inden for, men også en tur rundt om kirken. Her vil du se mange forskellige slags mursten, alt efter hvornår kapellet er bygget.

Tak, TasiilaqTours
Anmeldt d. 27. juni 2016

Gør dig selv den tjeneste at læse om Domkirken, så du kan se alle de smukke, sjove og fantastiske detaljer fra en anden vinkel. Kender du f.eks. historien bag Sankt Jørgen og Dragen? Eller Helhestens grav? Tag om muligt en guidet tur! Og gå ikke glip af de gratis koncerter hver torsdag kl. 20 om sommeren.

1  Tak, brithaskyum