Anmeldt d. 1. august 2022

Der er intet og sætte en finger på denne campingplads. Alt var godt og toiletbygningen var rigtig pæn. Vi var afsted uden børn og der var ro og fredeligt der hvor vi lå. Vi fik hurtigt en plads til vores campingvogn med kort varsel. Kommer her sikkert igen. kan klart anbefale campingpladsen

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Wongsupha T
Anmeldt d. 16. september 2021 fra mobile enheder

Jeg overnattede, en enkelt nat på et værelse. Værelset var småt men fint og rent. Dog er prisen i overkanten. Toiletterne var virkelig ulækkere, ingen knage til at hænge sit håndklæde på. Beliggenheden er fantastisk. Dog ikke prisen værd.

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Gitte Lind G
Anmeldt d. 30. september 2018 fra mobile enheder

Dejlig åben camping plads, med mange muligheder for udsigt, der er område for transit camping. P
ladsen ligger i natur skønt område med gode muligheder for gå og cykel ture. Frem for alt er toilet og bade forhold meget rene.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Lausen-Marcher
Anmeldt d. 8. august 2018 fra mobile enheder

En dejlig plads meget rent på toilet og bad. Fantastisk udsigt over fjorden. Personalet er venligt og er gode til at sørge for en hurtig indtjekning.
Affaldssorteringen er god.
Minus skulle være mangel på vandhaner, og mangel på afløb.

Dato for ophold: august 2018
Tak, 383camillam
Anmeldt d. 1. august 2018 fra mobile enheder

Rigtig lækker camping plads i kuperet naturområde. Lige ned til fjorden med dejlige bademuligheder for store og små. Lækre restaurant og cafeteria. Dejlig velkomst man føler sig godt til pas fra start af.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Svenne2014