Anmeldt d. 10. juni 2017 fra mobile enheder

Det kan gå an til en enkelt overnatning, men ellers ikke de mest spændende eller rene rum. Bygningen er meget fin udefra, men indenfor ikke meget at råbe hurra for.

Man får en pose med sengelinned i reception, og så står den ellers på opredning. Central beliggenhed...

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Lbkbfbjb
Anmeldt d. 21. juni 2016 fra mobile enheder

Super dejligt sted, den bedste service jeg har fået længe morgen maden var også super fin, der var hvad der skulke værer, kan kun give det den bedste anbefaling, det ligger tæt på byen og lige ved havnen, priserne var det halve af andre steder og lige så god

Dato for ophold: juni 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kaffetossen
Anmeldt d. 8. maj 2016 fra mobile enheder

Vi havde booket en overnatning som par, men da vi ankom blev vi tildelt et 7 mands værelse med 4 køjesenge og 3 senge som slet ikke kunne sættes sammen. Det resulterede i, at vi lagde 4 madrasser på gulvet, sov der og vågnede op med dårlig ryg næste morgen. Det ligger rigtig lækkert placeret ved Roskilde havn, men når man oveni hatten bliver tildelt det bagerste værelse med udsigt til cykkelskur/skraldespandsområde, så Danhostel måske placeret korrekt, hvis du vil ud, men selve hotellet er ikke et sted du har lyst til at opholde dig. Skuffende og slet ikke en besparelse værd.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, 731sannel
Anmeldt d. 24. august 2015 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed lige ved fjorden og ganske tæt på Vikingeskibsmuseet.
10-15 minutters gang gennem smuk park til domkirken og byens centrum.
Venlig betjening i receptionen, men det var noget uforklarligt rod med vores booking.
Vi var to i et 4-mandsværelser med mulighed for opredning til 2 mere. Senere kom der en person mere så vi endte med at være tre.
Man kan/skal leje sengetøj, da de ikke accepterer private soveposer. Man kan også leje håndklæder. Der er INGEN form for sæbe/shampoo/hårtørrer - så medbring selv.
Rummet var stort - men varmt fordi solen stod lige på. Bad og toilet en suite.
Morgenbuffet var fin - og der var lækre rundstykker (måske fordi det var søndag)

Dato for ophold: august 2015
Tak, Vibrandt
Anmeldt d. 30. april 2013

Vi holdt en kæmpefest med overnatning for familie og venner, super service, flinke folk og dejlige lokaler. Det gør vi gerne igen. Maden fik vi leveret udefra, men Danhostel kan sagtens være behælpelig med menu og serverings personale. Og så er havnen i april måned et skønt sted med masser af aktiviteter for alle.

Dato for ophold: april 2013
Tak, 571PeterR