Anmeldt d. 1. oktober 2021 fra mobile enheder

Præmiereaften i Svogerslev - fantastisk oplevelse. Vi valgte 5-retters menuen og den overgik vores allerede høje forventninger. Værtsskabet i top, autentiske opgivelser og et køkken under Peter Møllers utroligt kompetente ledelse. Et “mist visit” i Roskilde!

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, MeanMuller
Anmeldt d. 29. juni 2020

Var her til en mindehøjtidelighed, og det var virkelig en fornøjelse. Meget lækker mad og et helt vidunderligt sted til sådan en seance. Det kan varmt anbefales. Der er så hyggeligt med den gamle stemning over alt.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Hanne B
Anmeldt d. 22. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har nu for anden gang besøgt Svogerslev Kro og denne gang holdt min mors 80 års fødselsdag. En super dejlig oplevelse. Maden udsøgt, smagsfuld - lavet med kærlighed til gode råvare og tilberedelse. Servering og service i top klasse. Kommer helt klart her igen👏🏼👏🏼

Dato for ophold: juni 2020
Tak, lonej778
Anmeldt d. 2. marts 2020 fra mobile enheder

Overnattede på Svogerslev kro i en weekend. Fik et hyggeligt værelse med egen indgang i en af værelseslængen. Gode senge, men lidt bløde. God kontinental morgenmad i kroens gamle hovedbygning.
Et sted vi gerne besøger igen.

Dato for ophold: marts 2020
2  Tak, 236michaelh
Anmeldt d. 1. februar 2020 fra mobile enheder

Vi er kommer på kroen i mange år. Specielt har vi altid været glade for den flamberede peberbøf. Det er stadig en god oplevelse men der er ikke kræset for smagen. Sovsen smager meget af soya og de grønsager som følger med retten en begrænset og kedelige. Betjeningen var absolut upåklagelig.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, carlthv