Anmeldt d. 22. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har nu for anden gang besøgt Svogerslev Kro og denne gang holdt min mors 80 års fødselsdag. En super dejlig oplevelse. Maden udsøgt, smagsfuld - lavet med kærlighed til gode råvare og tilberedelse. Servering og service i top klasse. Kommer helt klart her igen

Dato for ophold: juni 2020
Tak, lonej778
Anmeldt d. 2. marts 2020 fra mobile enheder

Overnattede på Svogerslev kro i en weekend. Fik et hyggeligt værelse med egen indgang i en af værelseslængen. Gode senge, men lidt bløde. God kontinental morgenmad i kroens gamle hovedbygning.
Et sted vi gerne besøger igen.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, 236michaelh
Anmeldt d. 1. februar 2020 fra mobile enheder

Vi er kommer på kroen i mange år. Specielt har vi altid været glade for den flamberede peberbøf. Det er stadig en god oplevelse men der er ikke kræset for smagen. Sovsen smager meget af soya og de grønsager som følger med retten en begrænset og kedelige. Betjeningen var absolut upåklagelig.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, carlthv
Anmeldt d. 18. september 2019 fra mobile enheder

Min søn og jeg havde aftalt en frokost uden resten af familien. Hyggelige lokaler og flink betjening og vi valgte frokosten med lidt af hver.
Det var en speciel oplevelse. Vi spurgte hvad frokosten bestod af og fik oplyst sild og lidt af hver samt ost og kage.
Silden kom som to stykker smurt rugbrød med sild på et lille træbrædder. Her kunne man godt have oplyst at det kunne alle slags sild også sennepsild mm.
Herefter kom lidt forskelligt presset sammen på et træbrædt, svær at tage.
Maden var ok, lidt kedelig ordinært og med meget lidt smag.
Frokosten er blevet halveret siden for nogle år tilbage men det er nok de trange tider.

Dato for ophold: september 2019
Tak, klauso181
Anmeldt d. 30. juli 2019

Altid dejlig og reel mad, og profesionelle tjenere dejlig stemning. Priserne er ok, og vi er kommet der i mange år, og standarden er aldrig blevet ændret.
Har også fået mad fra kroen bragt hjem, dette kan bestemt også anbefales.

Dato for ophold: november 2018
Tak, wlgm