HelleVia2024

VERDENS BEDSTE MORGENMAD - OG VÆRT VED MORGENMADEN!!!!!

Anmeldelse af Scandic Roskilde Park
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 18. apr. 2024
Det er simpelthen den skøneste morgenmad på Scandic Roskilde med glade ansigter malet på æggene.
Men jeg får endnu mere lyst til at anerekende og rose den fantastiske vært, som spørger til, om man har sovet godt - HUN ER HELT SPECIEL. Jeg håber virkelig, at I ved, hvad I har i hende og anerkender hende for det!!!
Dato for ophold: april 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svarede for 4 uger siden
Kære HelleVia2024,
Først og fremmest tusind tak dit besøg og for denne fantastiske feedback. Det betyder rigtig meget for os at du har taget dig tid til at dele din oplevelse og hvor er det dejligt at læse din feedback og de meget fine ord.
Du kan tro vi ved, hvor speciel hun er og vi er så glade for hende.
Vi håber at se dig igen en anden gang.
Venlig hilsen Nicholine Treldal, Hoteldirektør
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC eller dennes partnere.
943 kr.
    8.3 km fra Scandic Roskilde Park
    • Booking.com
    9.4 km fra Scandic Roskilde Park
    Hos Anna
    Flere måder at betale på
    • Booking.com
    Go to your Happy Price
    1.2 km fra Scandic Roskilde Park
    Vis flere hoteller i Roskilde
    Anmeldt d. 29. marts 2024

Helt fantastisk oplevelse! Dejlig morgenmad, dejligt værelse, men allermest fantastisk var personalet, der gjorde vores besøg helt igennem fortryllende for vores to drenge. Kæmpe tak til Rikke og Marian for at skabe varm børnemagi.

Om vi så ville, slipper vi ikke for at komme igen. Det skal ungerne nok sørge for.

Dato for ophold: marts 2024
    Tak, Michelle A
    Nicholine Treldal, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. april 2024

Kære Michellea02658RW,
    Tusind tak for jeres besøg og for denne fantastiske feedback.
    Det er bare så dejlig læsning og hvor erjeg glad for at I havde sådan et dejligt ophold. Rikke og Mariann er nemlig nogle stjerner og jeg deler din feedback med dem.
    Vi glæder os meget tiul at jeres børn får lokket jer afsted igen :)
    Venlig hilsen NIcholine Treldal, Hoteldirektør

Anmeldt d. 25. februar 2024

Den er go’ nok. Det er også ret tydeligt i receptionen. Bedste morgenmad. Det er 3. eller 4. gang, at jeg indtager den. Ikke bare maden er fin. Betjeneningen er også - altid - i højt humør. Denne gang var der også en receptionist, som virkelig vidste noget om Japan - som jeg er på vej til. Hatten af for hende. Helt igennem god oplevelse. Tak :-)

Dato for ophold: februar 2024
    • Rejsetype: Rejste alene
    Tak, MortenG137

Kære MortenG137,
    Først og fremmest tusind tak for dit besøg og for denne fantastiske feedback. Det betyder rigtig meget for os at du har taget dig tid til at dele den.
    Jeg er så glad for at se at du syntes godt om vores morgenmad - vi er også selv ret stolte af den :)
    Jeg håber vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage igen en anden gang.

Anmeldt d. 5. februar 2024

Dato for ophold: februar 2024
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Nicholine Treldal, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. februar 2024

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
    Anmeldt d. 12. januar 2024

Dato for ophold: januar 2024
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger

Anmeldt d. 1. december 2023

Den s.k. Junior Suite var rummelig men
    manglede både stil og møbler. Sengen var slidt og altfor blød, badeværelset var koldt og belysningen bestod af spots i loftet som lyste ubehageligt i øjnene. Der manglede både drikkevand og glas. Saunaen låg gemt langt ned i en ucharmerende kælderlokal og manglede alt - som i alt. Der var ikke engang rent. Det bedste var restauranten som serverede god mad med fin service i hyggelig miljø.

Dato for ophold: november 2023
    Tak, nilss529

Kære nilss529,
    Først og fremmest tusind tak for jeres besøg og feedback.
    jeg er ked af at høre at opholdet ikke levede op til jeres forventninger. Værelserne blev renoveret i 2019 og burde ikke mangle møbler. Jeg vil rigtig gerne høre lidt mere om, hvilke møbler du godt kunne tænke dig, der var på værelset. Har du mon mulighed for at kontakte hotellet direkte?
    Saunaen skal opdateres hen over året i år. Jeg er dog rigtig glad for at høre at du havde en god oplevelse i restauranten.