Anmeldt d. 17. juli 2023

Dato for ophold: juli 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nicholine Treldal, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2023

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 23. juni 2023

Dato for ophold: juni 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Nicholine Treldal, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juli 2023

Anmeldt d. 21. maj 2023

Dato for ophold: maj 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Nicholine Treldal, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juni 2023

Anmeldt d. 18. april 2023

Dato for ophold: april 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Nicholine Treldal, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. april 2023

Anmeldt d. 27. marts 2023

Vi havde et fantastisk ophold. Virkelig et skønt personale med varm sublim kundeservice. God aftensmad. God morgenmadsbuffet. Vi havde valgt et superior værelse ud mod mosen. Det kan anbefales. Hotellet ligger dejligt centralt, i forhold til det vi skulle.

Dato for ophold: marts 2023
Tak, Kenneth S
Nicholine Treldal, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. marts 2023

Kære Kenneth,
Tusind tak for jeres besøg og for denne fine feedback. Det gør os utrolig glade at I tager jer tid til at dele jeres oplevelse med os og andre.
Det er så dejligt at se at det var en god oplevelse og vi håber meget at kunne byde jer velkommen tilbage igen en anden gang.
Venlig hilsen Nicholine Treldal, Hoteldirektør