Anmeldt d. 10. september 2020

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Ole Høgh, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. september 2020

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 3. august 2020

Gode rammer for familieferie tæt på København. Værelset på 15 kvm var godt udnyttet og det var dejligt med mørklægningsgardiner.
Meget venligt og serviceminded personale både i receptionen og i restauranten.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, EliseBorup
Ole Høgh, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2020

Kære Elise

Mange tak for din positive feedback på dit ophold her på Scandic Roskilde Park.

Vi er glade for du/I syntes om vores ny-renoverede værelser, og vigtigst af alt - fik god service hele vejen igennem.

Vi håber, at se jer en anden gang.

Ole Høgh

Anmeldt d. 21. juli 2020

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Ole Høgh, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2020

Anmeldt d. 18. juli 2020

Må indrømme jeg blev temmelig skuffet. Hjemmeside, værelse og service stemte ikke overens....
God morgenbuffet
Gode senge
God beliggenhed i forhold til centrum
Dejlig fredeligt område
For p-muligheder

Dato for ophold: juni 2020
Tak, cgjels933814
Ole Høgh, General Manager hos Scandic Roskilde Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Kære gæst

Mange tak for din feedback.

Beklager I blev skuffede over det i oplevede i forhold til der er på vores hjemmeside. Vi har haft issues med at opdatere omkring vores lukkede restaurant og bar, som følge af Corona. Men det skulle der gerne være ændret på nu.

Men tak for de positive kommentarer på morgenmad, senge og beliggenhed.

Vi tager din feedback til efterretning, og checker nu alt web igennem for at sikre at de stemmer overens med oplevelsen på hotellet.

God dag og håber at se dig/jer en anden gang.

Ole Høgh

Anmeldt d. 17. juli 2020

Godt personale. God beliggenhed. God coronahygiejne til morgenbuffet. Lækker morgenmad. Træk ud seng/sofa noget hård (kunne mærke fjedre), sengen til gengæld meget blød. Dejlig park med legeplads udenfor hotel.

Tak, trineh0lst

Kære Trine

Tusind tak for din feedback og generelt positive kommentarer.

Vil lige checke vores nye sovesofaer igen, og se om der er noget vi kan gøre for at gøre dem bedre.

Ole