“Sløv betjening og kold burger”
Anmeldelse af Halifax Roskilde

Halifax Roskilde
Få mad leveret
nr. 78 af 148 Restauranter i Roskilde
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Smag og sammensætning var god, men ventetiden var unødvendig lang. Efter bestilling ventede vi længe på vores øl, som virkede til at have stået et stykke tid. Da burgerne blev serveret var anretning flot og tiltalende, men det var primært bøffen som var varm. Tjeneren tilbød dog nye burgere, men vi var ikke længere sultne mere efter at have spist det meste af den lunkne anretning.

Tak, WilsonWeb-dk

Anmeldt 13. juli 2021

Super fantastik mad! Det længe siden vi har fået så gode burger og kylling. Frisk salat og godt brød, lækre fritter mm. Dejlig personale og god service, ganske udmærket pris - i hvert fald i forhold til maden og service :)
Kan varmt og kraftigt anbefales, vi spiser der med glæde igen xD

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 800ear
Anmeldt 21. april 2021 fra mobile enheder

Slatten burger sjasket til med alt for meget dressing.
Slatne fritter og En latterlig lille æblekagedessert til 35 kroner!

Bestilte i weekenden selvsamme burger og der var den 50% bedre

I må stramme op.

(Takeaway)

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Josy1984
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Lækkert sted, med venligt personale.
Deres burgere er intet mindre end fantastiske.
Det er så dejligt at man selv bestemmer præcist hvad der skal i burgeren, og fritterne er super lækre ✔✔

Tak, Chiliechristensen
Anmeldt 28. juli 2020

Vi havde reserveret bord til 4 kl 18:30, og blev med det samme mødt af den venligste betjening som gav os bord.

Vi sad i en meget hyggelig bås, som føltes meget privat og havde en super hyggelig “indretning” i hver af dem.

Vi fik hurtig og venlig betjening, og personalet var meget forstående overfor hvad man gerne ville have.

Maden kom også super hurtigt efter bestilling.

Vi bestilte 3 store burgere og en børnemenu med rødbedebøf som var til stor glæde hos vores datter.

Vi bestilte også 2x sweet potato fries, vinegar fries & klassiske fries som vi var helt vilde med!

Betjeningen kom også da vi spiste, for at høre om vi var tilfredse med maden eller manglede noget.
Alle gik hjem MEGET mætte, og glade. Vi kommer helt sikkert igen.

Det eneste der manglede på menukortet kunne være noget dessert eller lig.n, men ellers ikke.

Tak, madgladpige

Rejsende, der kiggede på Halifax Roskilde, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland
Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Halifax Roskilde? Fortæl om dine oplevelser!