“Absolut Lækkert!! ”
Anmeldelse af Izakaya

Izakaya
nr. 18 af 149 Restauranter i Roskilde

Kommer på Izakaya ofte og de skuffer ALDRIG.
Nok det bedste sushi i Roskilde og omegn.
Fedt koncept og det bestilte sushi kommer frisklavet og endda hurtigt til bordet.
Glæder mig allerede til besøg.
Ps. Det er en god idé at booke bord, altid mange gæster.

Tak, pmoeskjaer

Anmeldt 1. marts 2020 fra mobile enheder

Fed koncept med at sidde og bestille via Ipad og kunne se hvad der er egentlig i maden ( dog ikke alle retter er beskrevet) så er det godt man kan spørge ekspedienten om hvad der er i ( som de så ikke ved, derfor skulle de ud og spørge kokken) tænker man burde vide hvad man serverer og sælger som en ekspedient.
Det vi fik smagte mega godt så ingen klage.
Men foretrækker dog nano Sushi i søborg som er både billigere og mere udvalg og også frisk minus dog i søborg er at det tager længere tid med at få og på et stykke papir ved bestilling.

+ her på izakaya det går faktisk hurtigt fra man bestiller til de kommer på bordet

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Simarik79
Anmeldt 24. februar 2020 fra mobile enheder

Lækker mad, smart system (bestilling på tablet), god pris.

Eneste lille irritation er at når døren åbnes og lukkes, så ændres trykket indendøre og det gør at man får tryk i ørene og at døren FLYVER op.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, tatjanan2019
Anmeldt 23. februar 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker frisk sushi. Bedste sushi i Roskilde.
Der bestilles løbende via tablet på bordene. Rimelig pris.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, sofieo757
Anmeldt 3. februar 2020 fra mobile enheder

Så skønt et sted med lækker og frisklavet sushi.
Super koncept og noget af det bedste man kan finde i Roskilde og omegn.
Kom gerne hver uge, hvis pengene var til det

Dato for besøg: december 2019
Tak, pmoeskjaer

Rejsende, der kiggede på Izakaya, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Izakaya? Fortæl om dine oplevelser!