“Perfekt Brunch”
Anmeldelse af Café Korn - Roskilde

Café Korn - Roskilde
nr. 32 af 163 Restauranter i Roskilde
Anmeldt 14. juli 2018

Centralt på gågaden i Roskilde. En super lækker brunch anrettet i små skåle og glas for at undgå madspild bl.a. virker virkelig godt og er hele tiden friskt og lækkert. Servicen er i top og dine tomme tallerkner og diverse får ikke lov at stå længe før der kommer en og tager det. Og med en Pris på 129.- (juli 2018) er der "value for money" her.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 703allans

Anmeldt 19. juni 2018

Maden var lidt kedelig (valgte burger menu, da deres platte lød lidt for underlig i sammensætning, men ved jo ikke om det var bedre), man sad ikke specielt godt, sad meget tæt på de andre gæster (udendørs) og havde i første omgang ikke puder at sidde på. Menukortet var der også mangel på og vi blev spurgt en enkelt gang om vi var færdige med at beslutte, da de manglede menukort. Betjeningen fejlede dog intet, meget sød betjening fra alle ansatte vi havde kontakt med og fordi vores mad ikke var færdig samtidig, blev vi tilbudt en gratis drink, hvilket var STOR og uventet service, da der var tale om max. 5 min., men desværre trækker det andet ned.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, hertil
Anmeldt 15. juni 2018 fra mobile enheder

Dejlig mad hvor der både kan vælges de “traditionelle” burger. Dog med et lille twist. Deres pålægstallerken er et godt alternativ

Dato for besøg: juni 2018
Tak, B4721ILfrankp
Anmeldt 28. maj 2018

Vi var fire gamle klassekammerater, der skulle mødes. Vi har været på samme restaurant før, da den hed Landmad. Maden var lige så veltilberedt og lækker som sidst. Jeg fik en stor portion varmrøget laksesalat. Meget stor portion.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Kirsten H
Anmeldt 11. maj 2018 fra mobile enheder

Cafe Korn i Roskilde er et fint sted at spise frokost. Maden er veltilberedt og velsmagende. Fint udvalg af øl og div vand.
Fin og sød betjening.
God sammenhæng mellem pris og kvalitet .

Dato for besøg: maj 2018
Tak, 598j_rgenn

Rejsende, der kiggede på Café Korn - Roskilde, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Café Korn - Roskilde? Fortæl om dine oplevelser!