“Elendig”

nr. 118 af 148 Restauranter i Roskilde
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 13. august 2021

Dyr mad uden smag, det er gået helt ned af bakke med denne restaurant. Flad fadøl, pizza bestående af primært dej, tørt kød, tjenere på max 13-15 år der jo af naturlige årsager intet kunne finde ud af og der var seriøst ingen voksne på arbejde. 1000 kr absolut spildt og det samme gjorde sig gældende på flere andre borde. Vi fik en budda bowl og dette har intet med en budda bowl af gøre, der var ingen smag store kogte kartofler, med pasta og bønner !!!

Tak, 747tobiasp

Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Vi var fire voksne som skulle have været med Saga Fjord men blev afvist pga. et manglende coronapas. Snekken var lidt en hovsaløsning, men viste sig at være et uventet højdepunkt. Maden var lækker, priserne fine og personalet både søde og dygtige.

Tak, 445christelp
Anmeldt 2. august 2021

Jeg har faktisk hørt godt om stedet, så vi besluttede at prøve det, da der ikke er så langt til Roskilde fra, hvor vi bor.
Men hvor blev jeg skuffet. Det startede fint, vi havde reserveret bord og fik rimelig hurtigt betjening. Vores tjener var tydeligvis ny, men meget serviceminded. Vi startede ellers fint med røget tun, som var lækker. Jeg fik så deres helstegte havbars og manden fik pasta med muslinger. Fisken var HEL. Som i overhovedet ikke klargjort, maven og finnerne var ikke taget af. Jeg er klar på, at der kan være hovede og hale på, når de skriver helstegt, men med tanke på, hvor giftigt det kan blive med indvoldene stadig i.... ad bad. Det værste min man kunne sige om pastaen, var at den var kedelig. Vi sluttede med en semifreddo, som var udemærket.
Deres vinkort er noget begrænset, men den hvide vi fik var udemærket og de huskede at levere i vinkøler.

Næste morgen havde min man så brugt hele natten på toilettet.........

Vi havde snakket om at prøve deres pizzaer en anden gang, da de så gode ud, men nu kommer vi nok ikke igen.

Tak, Suze009
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Bestilte 3 kop kaffe
Det tog mere end 25 min
At få dem

Toiletter ikke ok
Var her fredag den 30 juli og der var ikke lys på det ene toilet
Søndag den 1 aug stadigvæk ikke lys

Jeg vil ikke anbefale dette sted desværre

Tak, 944susanner
Anmeldt 26. juli 2021

Mega hyggeligt udendørs (men på afstand af larmende musik/højtalere) - mega dyr kage (318 kr for 2 kaffe og kage). Larmende personale i deres “pausegård” - orker ikke deres larm mere, så nu daffer vi af.

Tak, Ibrahimovitsch

Rejsende, der kiggede på Restaurant Snekken, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Snekken? Fortæl om dine oplevelser!