“Udmærket men lang ventetid ”
Anmeldelse af Rib House

Rib House
nr. 13 af 155 Restauranter i Roskilde
Køkkener: Amerikansk, Grillmad, Dansk, Grill
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 17. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var et selskab på 6 personer, fik rigtig god mad, men der var utrolig lang ventetid på maden og restauranten var næsten tom da vi spiste sent. Selv om der kun var få spisende, så fik vi serveret kold mad, så det måtte retur til køkkenet og ekstra ventetid.
Byens bedste salatbar.

Tak, Stig P

Anmeldt 30. april 2018 fra mobile enheder

Her kan du både få burger og andet dejligt mad. Så lidt til enhver smag og dejlig salatbar. God betjening og rimelige priser

Tak, Frank P
Anmeldt 28. april 2018 fra mobile enheder

Æv hvor er det ærgerligt, når man vælger at holde sin fødselsdag på rib House. 13 personer, hvoraf 2 var børn. Fra vi bestilte drikkevarer 10-15 minutter. Da maden endelig kom efter 1/2 time kom det i etaper, hvor barnet på 1 1/2 år fik sin mad som den sidste og ca 10 minutter efter den første fik. Synes måske det havde været på sin plads at børn fik mad som det første. Tænker ikke at nuggets og majs kolbe hører under den svære madkunst.

Tak, Lina M
Anmeldt 22. april 2018 fra mobile enheder

Som altid dejlig mad og god betjening, deres ribs er altid et besøg værd - men det er deres bøffer også. De har en god salat buffet.

Tak, Hjorttina
Anmeldt 8. april 2018

Kæresten ville gerne have bøf i dag. Jeg laver gerne selv mad, men i dag skulle det være nemt. Vi har spist på Rib-House mange gange gennem årene og det plejer ikke at skuffe. I dag var ingen undtagelse. Vi bestilte to Rib eyes med bagte kartofler og rødvin til. Bøfferne var som forventet super møre og iøvrigt stegt perfekt. alt andet var også som det skulle være. Når en bøf nærmest smelter på tungen, så er det som at høre englene synge :-).

Tak, Jesper Fiil N

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!