Mette P
Vejen, Danmark

Fin overnatning

Anmeldelse af Comwell Roskilde
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. okt. 2023fra mobile enheder
Vi havde en enkelt overnatning på hotellet. Vi var generelt godt tilfreds med opholdet. Da vi ankom gik vi i baren hvor der i dagstimerne er gratis kaffe mm. Der er mange hyggelige kroge udendørs (som vi desværre ikke fik glæde af pga vejret). Værelset var lidt lille men der var alt hvad vi havde brug for. Morgenmaden var langt bedre end forventet. Stort udvalg og lækkert mad.
Dato for ophold: oktober 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Comwell Roskilde, Other hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelse
Svarede 2. nov. 2023
Kære 781mettep

Tak for din værdifulde anmeldelse af dit ophold hos os. Det glæder os at høre, at I var tilfredse med jeres overnatning. Det er dejligt at vide, at I nød vores tilbud om gratis kaffe og de hyggelige udendørsområder, selvom vejret ikke tillod jer at udnytte dem fuldt ud.

Jeg er ked af, at værelset størrelse ikke levede op til dine forventninger. Det beklager jeg. Vi har værelser i forskellige størrelser og med forskellige faciliteter. Lad os derfor endelig vide, hvis vi ved næste booking kan være behjælpelige med at finde lige det værelse, der matcher dine ønsker og behov :)
Det er opmuntrende at høre, at morgenmaden oversteg jeres forventninger med sit store udvalg og velsmagende mad. Tak for de venlige ord.

Vi sætter stor pris på jeres feedback og ser frem til at byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
    Hos Anna
    7.3 km fra Comwell Roskilde
    Vis flere hoteller i Roskilde
    Anmeldt d. 19. september 2023 fra mobile enheder

Det første man ser ved ankomst er en foyer der er fyldt med blade o.a. udefra. Vejen ned til værelset og selve værelset kunne godt have været renere. Fugerne på badeværelset var sorte af mug. Personalet i receptionen var o.k. Vi spiste i restauranten, men dette var en stor fejl. Der var en menu (forret, hovedret, dessert) Derudover kunne man vælge mad fra barens menukort. Panini, cæsarsalat, rejemad, burger og en oksebøf på 250 g til kr. 400. Betjeningen var ikke fleksibel. Mit barnebarn valgte en ret fra voksen menuen og jeg ville gerne have en ret fra børnemenuen - dette var ikke muligt. Tjeneren havde også meget travlt med at fjerne tallerkener før man var færdig.

Dato for ophold: september 2023
    Tak, Jette C
    Comwell Roskilde, Other hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. september 2023

Kære Jette

Tak for din ærlige anmeldelse af dit besøg hos os på Comwell Roskilde. Vi sætter pris på din feedback, da den hjælper os med at forbedre vores service og tilfredsstille vores gæsters forventninger.

Vi beklager dybt, at din ankomstoplevelse ikke var optimal på grund af blade. Dette er en udfordring, som vi arbejder på at håndtere her med efterårsvejret, hvor bladene falder i stort antal. Vi har et dedikeret team, der regelmæssigt rengør og vedligeholder vores område, men nogle gange kan naturens kræfter være udfordrende at kontrollere. Vi har en høj standard for rengøring og har ønske om, at vores foyer altid præsenterer sig i den bedst mulige stand, uanset vejret. Vores rengøringshold vil blive orienteret om din oplevelse med vores foyer og værelsesgangene.
    Skulle du en anden gang opleve noget, som du ikke er helt tilfreds med - i dette tilfælde fugerne på badeværelset - så kom endelig til os i receptionen under opholdet. Vi er her hele døgnet, klar til at hjælpe dig til et godt ophold.

Vi er kede af at høre om din oplevelse i vores restaurant. Vi bestræber os altid på at levere en behagelig spiseoplevelse, og det lyder som om, vi ikke opfyldte dine forventninger i dette tilfælde. Som udgangspunkt tilbyder vi ikke børnemenuer til voksne. Dog vil vi gerne tilbyde en service, der fremstår fleksibel. Derfor er vi kede af, at vi ikke kunne finde en passende løsning. Vi vil følge op med vores personale, der var til stede under jeres middag, så de er opmærksomme på dette fremadrettet.

Endnu en gang tak for din feedback, og vi håber at få muligheden for at byde dig velkommen tilbage til Comwell Roskilde i fremtiden, hvor vi vil gøre vores bedste for at sikre, at dit ophold er så behageligt som muligt.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 19. august 2023

Mega små værelser og middelmådig mad
    Morgenbrødet var hård som sten, næsten konsistens som beton
    Kaffe automaten med ToGO havde ikke meget varme
    Jeg er bestemt ikke fan af Comwell hotellerne - har besøgt flere i årenes løb; men det her var dog det ringeste af alle

Dato for ophold: august 2023
    Tak, Aase S
    Michelle Lüneborg-Schnack, Guest Services / Front Office hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. august 2023

Kære 915aases
    Tak fordi du tog dig tid til at dele din feedback med os. Vi beklager dybt at høre, at dit seneste ophold på Comwell Roskilde ikke levede op til dine forventninger. Din tilbagemelding er værdifuld for os, da den hjælper os med at forbedre vores service og faciliteter.

Det er beklageligt, at du fandt værelserne for små. Jeg er ked af, at værelset størrelse ikke levede op til dine forventninger. Det beklager jeg. Jeg kan se, at du boede på et af vores standardværelser, som er mindre i størrelse, nemlig 13 m2. Jeg kan anbefale dig et af vores superiorværelser, hvor værelset er 24 m2. Derudover byder denne værelsestype også på Chromecast tv, skrivebord, the/kaffe faciliteter, air condition og panoramaudsigt. En opgradering til dette værelse koster DKK 200 pr. dag.
    Lad os endelig vide, hvis vi ved næste booking kan være behjælpelige med at finde lige det værelse, der matcher dine ønsker og behov :)

Det er virkelig beklageligt at høre, at du ikke har haft positive oplevelser på vores Comwell-hoteller tidligere. Vi stræber altid efter at give vores gæster en behagelig og mindeværdig oplevelse, og det er klart, at vi i dette tilfælde ikke levede op til denne standard.

Vi tager din feedback til os og vi vil gøre vores bedste for at følge - og rette op på de områder, du nævner.
    Hvis du ønsker at give os yderligere input eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os direkte.

Endnu en gang tak for din feedback, og vi håber at kunne byde dig velkommen til en mere positiv oplevelse på et af vores Comwell-hoteller.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 7. august 2023

Var på et 3 dages ophold på Comwell Roskilde - hvilket var en udsøgt fornøjelse
    Alt var i orden- det være sig beliggenhed,mad værelse, reception og personalet var virkelig ok og servicemindet besøget tåler absolut gentagelse
    Keld Nielsen

Dato for ophold: august 2023
    Tak, Focustitanium
    Comwell Roskilde, Other hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2023

Kære Focustitanium
    usind tak for din dejlige anmeldelse af dit 3-dages ophold på Comwell Roskilde. Det glæder os utroligt meget at høre, at du havde en udsøgt fornøjelse under dit besøg.

Vi er glade for at læse, at du var tilfreds med både beliggenheden, maden, værelset, receptionen og vores personale. Vi stræber altid efter at levere en høj standard af service og komfort, så det glæder os at vide, at vores indsats gjorde dit ophold til en positiv oplevelse.

Din ros og anerkendelse betyder meget for os, og det er fantastisk at høre, at du mener, at besøget absolut tåler gentagelse :) Vi vil glæde os til at byde dig velkommen tilbage ved lejlighed, og vi vil fortsætte med at gøre vores bedste for at sikre, at dine fremtidige besøg hos os forbliver lige så mindeværdige.

Endnu en gang, tak fordi du valgte Comwell Roskilde, og for at du tog dig tid til at dele dine positive erfaringer. Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage igen.

Venlig hilsen

Anmeldt d. 1. august 2023

Venligt personale. Dejligt stort værelse, pænt og rent. Dejlig morgenmad hvor der intet manglede.
    Lidt støj fra byggeplads tidligt om morgenen. Fælles arealer blev brugt til hygge med kaffe, drinks og spil

Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Marianne B
    Comwell Roskilde, Other hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2023

Kære Departure819971

Tusind tak for din anmeldelse af Comwell Roskilde Hotel. Vi er glade for at høre, at du oplevede venligt personale, et dejligt stort og rent værelse samt en skøn morgenmad.

Vi beklager dog ulejligheden med støjen fra den tilstødende byggeplads tidligt om morgenen. Vi gør vores bedste for at minimere eventuelle forstyrrelser og vil undersøge mulighederne for at forbedre dette.

Det glæder os, at I fik mulighed for at hygge på vores fællesarealer med kaffe, drinks og spil. Det lyder til, at gode minder blev skabt :)

Endnu en gang tak for dine kommentarer, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til Comwell Roskilde.
    Hav en fortsat god sommer!

Venlige hilsner

Anmeldt d. 22. juli 2023

Morgenmadsbuffeten er noget af det bedste jeg har set længe. Værelserne er dog meget små men når man blot skal benytte hotellet som base for udflugter, er det fint nok. En lidt mystisk oplevelse er at kaffemaskinen i baren er gratis at benytte før kl. 18:00 men efter dette tidspunkt koster det kr. 39,- pr. kop selvom man selv skal hente en kop og fylde op.

Værelsestip: Sørg for at hente kaffe før kl. 18:00
    Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Peder K
    Comwell Roskilde, Other hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2023

Kære 700pederk
    Tusind tak for at dele dine oplevelser med os vedrørende dit seneste ophold på Comwell Roskilde. Vi er glade for at høre, at du nød vores morgenmadsbuffet; vi lægger stor vægt på at tilbyde en fornøjelig spiseoplevelse til vores gæster.

Vi værdsætter din forståelse for størrelsen af ​​værelserne. Som du nævner, sigter vores hotel mod at give en komfortabel base for vores gæster, så de kan udforske området og nyde deres udflugter.

Angående kaffemaskinesituationen, beklager vi for eventuel forvirring, som dette måtte have medført. Normalt koster vores kaffe 39 kr hele dagen, men da vi har konferencegæster, som frit kan benytte kaffemanskinen under kursusopholdet, har vi valgt at inden kl. 18 er kaffen gratis for alle vores besøgende, ikke blot kursusdeltagere. Vi vil gerne undersøge om kaffesituationen kan gøres til en mere gnidningsfri og ensartet oplevelse. Tak fordi du har gjort os opmærksom på dette.

Din feedback er uvurderlig for os, da vi konstant stræber efter at forbedre vores service og faciliteter. Vi håber, at du havde en fantastisk tid med at udforske området, og vi vil meget gerne byde dig velkommen tilbage i fremtiden til endnu et behageligt ophold.

Hvis du har yderligere kommentarer eller forslag, er du velkommen til at kontakte os. Vores team er altid klar til at hjælpe.

De bedste hilsner