Hotels.com
Travelocity
Booking.com162 $
Priceline170 $
Anmeldt d. 5. oktober 2020

Vi valgte at holde vores bryllup på Comwell Roskilde i september 2020. Fint sted og maden var rigtig god - oppyntning af lokalet var også klaret rigtig fint efter billederne som vi selv havde sendt til Comwell i dagene forinden.

Desværre oplevede vi nogle ting som vi gerne vil gøre andre brudepar opmærksomme på inden de vælger at afholde deres bryllup på Comwell Roskilde.

Vi havde købe en "bryllupspakke" som foregik i tidsrummet fra kl. 18 til 3, hvor der under middagen ville blive serveret vin, øl og vand ad libitum. Fra kl. 24-3 havde vi fri bar i diverse gængse spiritus, samt to forskellige drinksbowler.

Samme lørdag som vi holde bryllup var der 5 andre arrangementer, så der var godt gang i hotellet selvom Covid19 var ved at blusse op igen. Vi havde fået besked om at al' maden ville blive serveret af en tjener ved hver person, og at der ville være håndsprit på bordene. Desværre manglede der håndsprit på alle bordene, og da vi fik ud i køkkenet for at spørge efter flere, så blev vi afvist og en medarbejder sagde at det var der ikke budget til at vi kunne have på alle bordene. Vi fik derfor 3 stk. håndsprit med ind i lokalet, som måtte gå på skift mellem bordene (9 stk.), da kartoflerne viste sig at blive servieret i skåle på bordene. Desuden blev chips og snacks til velkomstdrinksen serveret i skåle uden "tag-bestik" eller handsker, hvorfor vi måtte spørge efter dette. Det ville ikke være optimalt hvis alle skulle have deres fingre ned i chips- og snackskålen.

Derudover manglede vi en masse vin. Sørg for at lave en aftale med tjenerne om at der IKKE må mangle vin på bordene - vi og vores gæster oplevede desværre flere gange at vi måtte skåle i vand, fordi der ikke var vin på bordene. Tjenerne kunne have stillet et par flakser på hvert bord, så vi ikke manglede og selv kunne sørge for at hælde op i vores glas hvis der manglede.

Vi blev lovet at vi dagen efter vores bryllup kunne sidde og spise morgenmad sammen med vores gæster, men pga. der var så mange arrangementer, så ringede Comwell dagen inden brylluppet og fortalte at de desværre ikke kunne sætte os sammen alligevel, og der valgt først til mølle princippet. Det var ærgerligt, da det så endt med at vores gæster blev placeret forskellige steder sammen med hotellets andre gæster og selskaber som overnattede på hotellet. Desuden gav det i vores øjne ikke mening, da Covid19 var ved at blusse op igen, og vi pludselig sad en masse selskaber blandet mellem hiannden. Ærgerlig oplevelse.

Da vi modtog vores regning efter brylluppet, så fik vi en regning på en masse drinks og øl som var blevet bestilt inden k.l 18 og dermed inden selve vores "aften på Comwell" skulle starte. Nogle af vores gæster havde prøvet at bestille drikkelse i baren inden vi startede, og var blot blevet bedt om at oplyse hvilket selskab de var med. Det kom derfor på vores regning uden vores tilsagn. Comwell havde ikke engang noteret hvem der havde bestilt hvad, så det kunne lige så godt have været alle mulige andre som ikke var en del af vores selskab, men som kunne læse sig til flere steder på hotellet at vi holdte bryllup den dag.

I skal desuden være opmærksom på at I bliver bonnet for al spiritus der står på barbordet når kl bliver 3, og den frie bar er lukket. Vi nåede at blive bonnet for en halv flaske gin, en masse øl og sodavand, som vi er ret sikre på ikke blev drukket i den halv time det tog os at komme ud af lokalet. Det var fordi vi lige skulle pakke nogle af vores ting sammen, DJ'en skulle ud, og vi skulle sige farvel til de gæster som ikke skulle overnatte.

Under middagen bestiller et par stykker af vores gæster en gin og tonic. Tjeneren får dem lavet og udleverer dem til gæsterne uden vores tilsagn igen. De fortæller efterfølgende at de ikke ville forstyrre os ved hovedbordet med det. Det sætter en kædereaktion i gang, og pludselig har mere end halvdelen af selskabet en gin og tonic i hånden. Først her spørg tjeneren om det er ok, fordi nu er det ved at tage overhånd. Måske lidt forsent at tjeneren spørg om dette efter vores egen mening. Godt råd til andre - afklar med comwell inden festen om hvad der må komme op jeres regning og hvad i helst ikke vil have. Der var også et par af vores gæster som havde prøvet at bestille en drink, som de selv ville betale for men her blev der sagt at de ikke selv kunne betale, men at det skulle vore selskabets regning.

Desuden skal I huske at bede Comwell gemme jeres pynt til bordene hvis i ønsker det. Vores pynt var desværre blevet smidt ud, hvilket var rigtig ærgerligt, da det sagtens var pynt som kunne genbruges.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, jasminsL8913MN
Hanne Andersen, Andet hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. oktober 2020

Kære Jasmin og Marc.

Mange tak for jeres anmeldelse.

Det glæder os, at I har synes om vores hotel, maden og lokalet.

Vi er kede af, at mange af de ting I vælger at skrive her ikke er kommet op i den opfølgning I har haft med vores selskabskoordinator og restaurantchef efter jeres arrangement. Vi mener også, at vi efterfølgende, allerede har afklaret og løst de problematikker som der var uenighed omkring.

I er velkommen til at tage kontakt til os såfremt der forsat er noget nogle af de nye punkter fra denne anmeldelse I gerne vil have vi får afklaret i fællesskab.

Vi håber I alt i alt havde en skøn dag og at I har nydt tiden sammen som ægtepar siden den store dag.

Anmeldt d. 29. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt, smukt og rent hotel. Virkelig en god oplevelse at ankomme til Comwell i Roskilde. Min kæreste og jeg havde booket et af de dyrere værelser med udsigt til vandet inklusiv to retters menu i restauranten. Maden og servicen i restauranten var ganske fin.

Da vi skulle op klokken 6 om morgenen gik vi i seng kl. 23. Værelset ved siden af havde besluttet sig for at festen (efter en konfirmation) ikke skulle slutte da restauranten lukkede kl 22. Dette resulterede i et 20 kvm værelse med 15(!?) personer som larmer for ÅBEN dør. Vi går selv ind og beder selskabet om de vil være søde at ‘skrue lidt ned’. Da dette ikke hjælper ringer vi til receptionen. Vi får det tilbud at VI kan flytte værelse (igen, vi har betalt for at få dette værelse med udsigt) på TRODS af at det er os som er de voksne stille og rolige mennesker, og der klart overskrides nogle regler for helt almindelig pli og opførsel når man er indlogeret på et hotel. Desuden får vi at vide at ‘det jo er fredag aften’ som om dette skulle kunne retfærdiggøre at sidde for åben dør, så højlydt, så mange mennesker (i øvrigt på meget lidt plads!)

Først efter LANG tids samtale får vi tilbudt at der vil gå en medarbejder ned til selskabet og bede dem dæmpe sig. Sparsom effekt af dette også!

Meget skuffende håndtering i denne situation af personalet. Derfor den lave rating, da det ødelagde hele den efterfølgende dag på grund af manglende søvn! Bestemt ikke det man forventer af et hotel med et ellers fremragende renommé

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, anbrrs

Kære Gæst.

Tak for din anmeldelse og dit svar på vores survey som min kollega har besvaret.
Det glæder mig, at du har synes om hotellet, værelset og maden under opholdet.

Jeg er rigtig ked af at høre, at situationen om aftenen har været som den har.
Jeg er ked af at læse at jeres oplevelse af situationen er så anderledes end den har fået overleveret fra personalet, som var der denne aften og som snakkede med de andre gæster om at skrue ned og ligeledes efterfølgende har stået ud på gangen for at sikre, at der var ro efter påtalen om for meget støj.

Der er selvfølgelig ingen der skal have lov til at feste på værelserne og heller ikke selvom vi er i en anderledes tid, hvor de festlige arrangementer skal slutte tidligere end mange vil ønske.
Jeg er rigtig ked af, at situationen ikke er blevet håndteret tilfredsstillende og jeg har snakket med personalet om, hvor vigtig det er, at vi er hurtige til at reagere i sådanne situationer, da der selvfølgelig skal være ro på vores værelsesgange.

Jeg håber, vi får mulighed for at byde jer velkommen igen en anden gang.

Venlig hilsen
Michelle Stinne, receptionschef.

Anmeldt d. 28. august 2020 fra mobile enheder

Hotellet er i rigtig god stand, omgivelserne perfekte, og der er meget roligt og ordentligt. Mad i restaurant lidt på det jævne, men ikke dårligt. Fin morgenmad. Gratis parkering er et absolut plus. Et rigtigt pænt hotel, som er perfekt til mange formål.

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, andersen0072017
Hanne Andersen, Andet hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. september 2020

Kære Andersen

Mange tak for dine meget venlige ord om vores hotel. Dem sætter vi stor pris på. Når vores gæster er glade og føler sig velkomne, er vi glade.
Jeg er ked af, at maden i restauranten ikke levede helt op til dine forventninger. Det beklager jeg. Vi ønsker nemlig kun, at vores gæster skal få en god madoplevelse, når de er hos os. Jeg skal lade vores køkkenchef hører om din oplevelse.
Tak igen for din ros af vores hotel.
Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen snart. Indtil da må du have en fortsat rigtig dejlig dag.

Venlig hilsen
Anna Brock, Review manager

Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Var på afsted 5 venner og havde fået værlser ved udgang til en lille trasse hvor vi kunne sidde og nyde et glas vin inde maden vi fik super lækkert mad hvor man blev meget positiv over kvalitet meget høj standat et sted man godt kan anbefale

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, 540danj
Hanne Andersen, Andet hos Comwell Roskilde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2020

Kære Dan.

Mange tak for din fine anmeldelse.

Det glæder os at I har nydt jeres ophold, værelset og ikke mindst maden under jeres ophold.

Vi håber vi kan byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Hav en god dag.

Anmeldt d. 10. august 2020

I forbindelse med et bryllup havde jeg 1 overnatning på dette hotel.
Pænt lille værelse B 13, god seng og skrivebord med en plastikstol der ikke var god at sidde i.
Manglede en stol eller lille sofa, men for en nat var det ok.
Desværre manglende rengøring, en del støv, måske fordi værelset har stået tomt.
På skrivebordet stod en personlig håndskrevet hilsen fra Hotellet til en Grzegorz ???
Dette er ikke mit navn.
Pænt badeværelse, dog med en dårligt lugt, kloak/toilet ? Måske fordi det ikke har været i brug.
Lille hotel men ikke så nemt at finde rundt i de mange gange.
Venligt personale i Rec. noget ventetid ved C/I og da det blev min tur kunne de ved første søgning ikke finde mit navn.
Værelset under mit havde en terrasse, der sad gæsterne og røg så umuligt at have vinduet åbent.
I disse Corona tider har andre Hoteller, fly mm. fjernet deres magasiner og andre blade for at forhindre smitte.
På dette Hotel lå de frit fremme på vores værelser, hvilket undrede os meget.

Værelsestip: Ser findes nogle få værelser med en skøn udsigt over fjorden.
Dato for ophold: august 2020
2  Tak, Flemming Allan H

Kære Flemming.

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at I overordnet har synes om værelset og vores personale.

Vi er kede af at I ikke har synes om stolen på værelset.
Yderligere er vi rigtig kede af den manglende rengøring og lugten på værelset, som selvfølgelig ikke er vores standard og slet ikke det vi ønsker vores gæster oplever, til en anden gang er vi altid bemandet i receptionen, så skal I endelig sige til, så vi kan finde et nyt værelse til jer hvis der noget der ikke er optimalt.
Vi er rigtig kede af at vi har fået lagt det forkerte personlige velkomstkort på jeres værelse, det betyder nok at Grezegorz desværre har fået jeres i stedet, og så mister den selvfølgelig værdien!
Alle vores magasiner og blade er fjernet fra værelserne igen, da smittetallet nu desværre igen er stigende, så det eneste der er på værelserne er vores hotelinformation på et lamineret ark, som sprittes af når værelserne rengøres.

Hav en god dag.