“Beskidte borde, ubehøvlet”
Anmeldelse af Emmerys

Emmerys
nr. 105 af 144 Restauranter i Roskilde
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Beskidte borde, ubehøvlet og dårlig service gør det svært at være ligeglad med middelmådig morgenmad. Også ved nabobordet kommenteres der på flabet service.

1  Tak, stineg453

Anmeldt 7. juli 2019

Hver gang jeg besøger stedet, er der gennemtræk enten pga. at dørene i begge ender af cafeén står åbne, eller fordi aircondition anlægget kører for fuld kraft.
Bortset fra det er indretningen hyggelig, kaffen god og brødet i topklasse.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 688annikaf
Anmeldt 25. november 2018 fra mobile enheder

Emmerys Roskilde er en dejlig cafe/bager med alt hvad man behøver. Bagværket er lækkert - både brødet og kagerne, og kaffen er nok det bedste kaffe i Roskilde. Selvom priserne er lidt høje, er det klart en besøg hver, for kvaliteten er i top og ØKOLOGISK hvilket er en kæmpe bonus. Pigerne i butikken er altid hjælpsomme, hvad enten man er derinde for en kop kaffe eller et lækkert brød til aftensmaden. Selvom der kan være travlt, holder de hovedet koldt og yder stadig den gode service.
Cafeen er hyggelig og der er altid god musik samt gode magasiner og bøger.
Emmerys er perfekt hvis man skal studere, hygge med familien eller noget helt tredje.

Dato for besøg: november 2018
1  Tak, Christine F
Anmeldt 22. april 2018 fra mobile enheder

Morgenmadsbesøg efter kæresteweekend. Godt brød og god kaffe, som dog godt kunne være stærkere. Sød og høflig betjening

Dato for besøg: april 2018
Tak, A1325WIpeterh
Anmeldt 12. april 2018

Her er altid koldt fordi døren altid skal stå åbent. Toilet lyset virker kun hvis man hopper og danser. Skal du lade din mobil op så har de indrettet det sådan at det kun er sofaen til højre hvor man kan bruge stikkontakten. En ældre dame betjener og virker meget stresset og diregere ubehageligt af de unge ansatte. Nu til bagermaden: Tørt og kedeligt - lidt lige som musikken. Den ene stjerne gives for at der altid er magasiner og sterinlys og blomster på bordene. Jeg sætter mig herhen for at læse bøger med min datter det kan stedet bruges til - så vil jeg anbefale en krydderbolle som man ikke kan gå galt i byen med.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Fabiolachr

Rejsende, der kiggede på Emmerys, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Emmerys? Fortæl om dine oplevelser!