“Lille sted lidt ned af en”
Anmeldelse af Burgerkilden

Burgerkilden
nr. 16 af 147 Restauranter i Roskilde
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Lille sted lidt ned af en sidegade. Men SIKKE nogle gode burgere. Og god og opmærksom betjening. Absolut et besøg værd

Tak, bjornhildgaard

Anmeldt 19. juni 2019

Jeg blev mødt af venligt personale, som anviste mig et bord. Jeg bestilte burger, pommes frites, som kom ret hurtig efter jeg havde bestilt. Burgeren var super god og smagte rigtig godt. Jeg vil sige, at det er en af de bedste burgere, jeg har smagt i mands minde ( og der er dog røget nogle stykker ned i tiden løb). Det hele er lavet fra bunden af. Jeg synes, det er et lille hyggeligt lokale, man sidder i.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, cars2330
Anmeldt 23. april 2019

Rigtig god burger med hjemmelavet grov remulade til dejlige store pommes frites. Har dog begrænset åbningstider.

Dato for besøg: april 2019
Tak, evachristinag
Anmeldt 7. april 2019 fra mobile enheder

Fantastisk behandling fra minuttet du træder ind. Alt er hjemmelavet og lavet fra bunden, og smager fantastisk. Pomfritter fås ikke bedre i Danmark og Chillimayoen er den bedste i byen.
Kødet er friskt og mørt/Det bedste i Roskilde.
Kort sagt byens mest smagfulde burgerrestaurant.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Mark B
Anmeldt 5. april 2019

For nogle år siden var min mand og jeg tæt på at starte vores eget lasagnested. Det hele afhang af, om den restaurant, vi var på vej ind på, kunne præstere en ordentlig lasagne i modsætning til de fleste andre restauranter.
Det kunne de heldigvis, og vi blev i vore sikre kontorjobs. Men Burgerkilden har vist haft samme oplevelse, i tiden før restauranten åbnede. Det er i hvert fald lykkedes til fulde at lave byens bedste burgere, og jeg kommer meget snart igen.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Kroglund

Rejsende, der kiggede på Burgerkilden, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Burgerkilden? Fortæl om dine oplevelser!